Thursday, March 18, 2010

MINCARE BUNA





De cind m-am intors din Israel, simt nevoia sa maninc mincare buna..ok si bila mea naravasa ma preseaza, aber am avut o realizare fenomenala legata de mincare.......e imposibil sa maninci mincare BUNA, sa maninci sanatos, daca nu esti bogat.
Deci vineri m-am dus in piata si am luat rasol de vitel pentru ciorbita, carne de vitel pentru fripturica la tava si carne tocata de vitel pentru chiftelute. 800000 vechi, dintr-un foc si mincarea m-a tinut fix pentru weekend. Gatita, zic.

Am adaugat o brinzica de oaie din piata, legume, fructe-grep si lamii verzi pe care le-am folosit la limonada cu mierea pe care am luat-o tot atunci, (coaja de lime am refolosit-o facind o mica dulceata), zarzavaturi de ciorba, piine neagra si WASA, ca naiba stie in ce piine e bagat INITIUM. 100 de euro, zic, pentru haleala de weekend pentru 3 persoane.
Ah, si sa nu uit ca mi-am luat suc de grep si cactus de la Tymbark, not the best choice, dar the best in conditiile actuale.

Luni, am luat-o de la capat, fara carne de data asta. Un milion juma vechi, dintr-un foc la carrefour si in piata pe o haleala ce m-a tinut fix 3 zile.
De salata de fenicul, ma tin orice ar fi si nu renunt nici moarta, ca asa m-a invatat pe mine prietena mea cea mai buna din Israel ca e buna pentru detox.
Ceaiurile: mate(pentru nervi da nu sa ma timpeasca si mai mult), detox, fitosedin, de seminte de marar-si Omega 3, calciu de stridii si pastilele de la Virginia Faur pentru ficat, nu se mai pun.

Si atunci intreb:de ce sintem fortati sa mincam junkfood zilnic?Si prin junk nu ma refer la mecdonalz, nici la cheiefsi. Ci la mincarea noastra de toate zilele, mincarea normala pe care o cumparam de obicei, aia care ne buleste ficatii si creierii......intimplator, acum sint intr-o pasa ok cu banii,dar de obicei nu-mi permit sa iau mincare asa scumpa.
Ce se face lumea? Cum putem minca sanatos si pe bani normali? Cine naiba incearca sa ne asasineze cu Codex Alimentarius?(ok asta era o intrebare retorica)
Ce e de facut?

4 comments:

clar, e singura scapare sa invatam sa mincam aer.....

''Ce e de facut?''

poate...sa te intorci in Israel ?:)

o da...really soon, dar in general o parcela de pamint si sa ne cultivam singuri mincarea e o solutie buna
oh souk-ul din ierusalim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites