Thursday, March 25, 2010

ASA VA TREBUIE!

Initial voiam sa dau titlul postului WHAT THE FUCK? da' m-am enervat asa de tare ca l-am schimbat.
Daca nu va miscati cururile din fata televizoarelor, sa-i dati jos pe jegosii imputiti care conduc aceasta tara, ASA VA TREBUIE.
Io mi l-am miscat la revolutie, mi l-am miscat in fabricile in care am lucrat si am organizat greve, acum e rindul vostru.Io anyways ma car la Erez...dar voi? Din fericire nu platesc dari, si e mai bine sa platesti la un spital particular o data, de doua ori in viata, decit la jegosii astia o viata intrega, ca sa te mai scurga, cind ai nevoie, de bani.Mai multi bani.



Lista cu preţuri pentru serviciile medicale de stat a fost publicată ieri.

Coplata ar putea intra în vigoare de la 1 iulie anul acesta, dacă propunerea legislativă făcută publică ieri de Ministerul Sănătăţii (MS) va primi aprobarea Parlamentului. Măsura prevede o contribuţie personală a cetăţenilor, prin tichetele pentru sănătate, de până la 600 de lei pe an.

Coplata nu se va aplica pentru asistenţa medicală de urgenţă, dar, în rest, pentru fiecare serviciu pacientul va plăti o sumă fixă. La achitarea ei, bolnavul va primi un tichet prin care se va face dovada realizării actului medical şi a plăţii acestuia. MS va propune Ministerului Finanţelor deducerea acestor sume din venituri.

Coplata nu se va aplica bolnavilor cronici, celor incluşi în programe de sănătate, pensionarilor cu venituri sub 700 de lei, minorilor, studenţilor, şomerilor, celor fără venituri şi persoanelor ce beneficiază de gratuităţi conform unor legi specifice. În total, circa 9,4 milioane de români sunt scutiţi de aceaste taxe medicale.

2 comments:

Tot cu noile reglementari la medicul de familie trebuie sa-ti faci programare cu o zi, doua inainte. In spital sunt mai ciudate programarile, in functie de boala.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites