Saturday, February 13, 2010

LEAPSA BLOGAREASCA


Am vazut leapsa asta pe blogul liei si apoi shakuka mi-a pasat-o cu gratie

Sa purcedem..


Cât din viața personală expui scriind un blog?

A lot...'nuf said!

Cu ce îți dăunează blogul?

Baietii care ma injura imi fac trafic, deci cu nimic, au contraire..

Cu ce te ajută blogul?
Este jurnalul meu virtual. Niciodata nu am reusit sa ma tin de un jurnal tru, dar cum imi place ceva, cum bag pe blog..cum vreau sa critic, cum scriu, cum am intrebari cum retorizez in posturi...e defularea mea si bucuria mea de a imparti, si karma yoga mea prin care incerc sa-mi curat karma....o da!

Ce reacții permiți?

As io said oricare, traficul sa curga, manelele sa cinte...glumeam..I'm so indie right now!

Care ți-e rutina de blogger?

Ma scol dimineata, pipi, cafea, blog. In ordine asta si nu-mi ia mai mult de 15 minute intre pipi si blog.
P'orma citesc fitzuicile pacatoase-cancan si libertatea si p'orma pe arhi ca sa ma binedispun de dimineata.
the rest is history!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites