CURRENT MOON

Saturday, December 26, 2009

BARAKA

La o prima privire, filmul este un periplu cinematografic. La o a doua privire, este o meditatie despre Terra, spune Roger Ebert, jurnalist la Chicago Sun Times. Regizorul Ron Fricke a pornit cu camera sa de 70 mm prin lume ca s fotografieze privelisti si oameni. Unele dintre ele sunt terifiante, cum ar fi o eclipsa de soare. Altele sunt pline de disperare: triburile de cuttori prin gunoaie, scormonind prin gropile de gunoi din Calcutta.

Pe parcursul a aproape 100 de minute, camera de filmat surprinde o lume n care ce se intampla este mai important decat unde se intampla Oameni care se roaga dimineata, vulcani, calugari rostind o incantatie, cascade, paduri, indigeni care isi picteaza tot corpul. Imagini ale saraciei. Orase, fabrici, natura distrusa de explozii si mine de teren.
Un film ca Baraka reda speranta.


via la cinema

Obiceiuri de Craciun in Bucovina


Toate sarbatorile si praznicele crestine ne vorbesc despre unele evenimente sau fapte din viata Mantuitorului sau despre viata celor drepti. Praznicul Nasterii Domnului are o importanta deosebita, fiind sarbatoarea familiei, a parintilor, a bunicilor si in special a copiilor.

In cele ce urmeaza vom arata, succint, cum au inteles bucovinenii Nasterea lui Hristos si ce obiceiuri au consacrat acestui eveniment devenit una dintre cele mai mari sarbatori ale crestinatatii. Cea mai veche denumire a sarbatorii este aceea de Craciun, cuvant care inseamna creatie, descoperire, facere.

Din legendele crestine populare aflam ca Mos Craciun era sotul Craciunesei, femeia care a gazduit-o pe Maica Domnului pentru a-L naste pe Iisus. De frica barbatului, Craciuneasa i-a oferit Maicii Domnului doar ieslea din grajd. Dupa nastere, toata gospodaria lui Craciun a fost invaluita de lumina, incat acesta, intorcandu-se acasa, a crezut ca este vorba de un incendiu. Dar, minune, fetele lui Craciun, schilodite de el, erau perfect sanatoase, avand mainile la loc si vederea recapatata. In semn de recunostinta, Craciun a luat un sac plin cu mere, nuci si covrigi pe care le-a impartit copiilor din sat, de aici tragandu-se datina darurilor de Craciun si a Mosului cu sacul.

In Bucovina, Craciunul este sarbatoarea care se pastreaza, poate, mai mult decat in alte parti, fara mari abateri de la traditie. In preajma Craciunului, se recupereaza sau se restituie lucrurile imprumutate prin sat, deoarece se considera ca nu este bine sa ai lucruri imprumutate pe durata sarbatorilor de iarna.

In ziua de Ajun, femeile obisnuiesc sa ascunda fusele de la furca de tors sau sa introduca o piatra in cuptor, crezand ca indeparteaza, in acest fel, serpii din preajma gospodariei. In dimineata aceleiasi zile se obisnuia, pana de curand, ca femeia sa iasa afara, cu mainile pline de aluat, sa mearga in livada si sa atinga fiecare pom zicand: "cum sunt mainile mele pline cu aluat, asa sa fie pomii incarcati cu rod la anul".

Craciunul este un minunat prilej pentru infrumusetarea interioarelor taranesti, gospodinele punand, acum, sub stresini diverse plante aromate (ochisele, minta creata, busuioc, maghiran), plante ce raman expuse acolo o perioada indelungata din anul viitor, aspect ilustrat si in textul unei colinde bucovinene:

" Streasina de busuioc,

Sa va fie cu noroc.

Streasina de maghiran,

Sa va fie peste an.

Streasina de minta creata,

Sa va fie pentru viata.

Streasina de bumbisor,

Sa va fie de - ajutor,

La fete si la feciori

Si noua de sarbatori."

Datinile de Craciun sunt pregatite cu mult inainte, odata cu Postul Craciunului (15 noiembrie), cand incep sa se constituie cetele de colindatori si se invata colindele ce vor fi rostite in timpul marii sarbatori.

In Bucovina, colindatul este nu numai o datina ci, prin modul de organizare, a devenit o adevarata institutie, cu legi si reguli specifice. Copiii si tinerii se intrunesc, din timp, in grupuri de cate 6 persoane, pentru alcatuirea viitoarelor cete, selectia facandu-se in functie de categoria sociala, afinitatile personale, calitatile morale sau gradele de rudenie. Tot din timp se alege si conducatorul cetei - numit vataf, calfa sau turc - ce trebuie sa fie un bun organizator, sa aiba autoritate asupra tinerilor, sa aiba o conduita morala ireprosabila si sa fie un bun dansator.

Repetitiile pentru insusirea colindelor se fac fie la casele tinerilor din ceata, fie la biserica, fie in cadrul sezatorilor, singurele manifestari socio-comunitare permise in Postul Craciunului, fie, mai nou, la caminul cultural.

Poate cel mai important moment in derularea sarbatorii Craciunului este seara de ajun, atunci cand se pregateste o masa speciala, numita "masa de ajun", si incep colindele.

Pregatirea mesei de ajun incepea in primele ore ale diminetii, cand gospodinele coceau colacii "rotunzi ca Soarele si Luna " si un colac special, numit "Creciun", frumos impodobit, impletit in forma cifrei opt, colac ce se pastra pana primavara, pentru a fi folosit in practicile inceputului de an agrar.

Tot acum erau preparate douasprezece feluri de mancare de post (grau pisat si fiert, prune afumate fierte, bob fiert, sarmale cu crupe, ciuperci tocate cu usturoi, bors de bureti, fasole fiarta si "sleita" etc), precum si mancaruri din peste. Bucatele erau asezate pe masa din "casa cea mare", dupa ce pe aceasta se asternea cea mai frumoasa fata de masa. Uneori, sub fata de masa se punea fan, peste masa se petrecea un fir de stramatura rosie, legat sub forma de cruce, iar pe colturile mesei se asezau maciulii de usturoi. in mijlocul mesei se aseza un colac rotund iar in jurul sau se ordonau douasprezece farfurii in care se aflau cele douasprezece feluri de mancare. Seara, dupa trecerea preotului cu icoana, intreaga familie se primenea si se aseza la aceasta masa.

Cina avea un caracter ritual, inainte de a se aseza la masa, toti membrii familiei ingenuncheau pentru rugaciune, dupa care capul familiei invoca spiritele mortilor, ce erau invitate sa participe la ospat, si hranea simbolic vitele din gospodarie, chemandu-le pe nume si aruncand peste cap cate putin din cele douasprezece feluri de mancare. Familia se aseza si se ridica in acelasi timp de la masa, in semn de deplina intelegere si comuniune. Exista interdictia de a se consuma in intregime cele douasprezece feluri de mancare, resturile fiind pastrate pe masa pana la Boboteaza, cand erau puse in hrana animalelor sau erau asezate intr-o farfurie in fereastra, alaturi de un pahar cu apa, pentru indestularea spiritelor mortilor.

Obiceiul mesei de Ajun, ce are intelesuri profunde si definitorii pentru lumea rurala traditionala, formata din plugari si pastori, se mai pastreaza, izolat, in satele de munte din Bucovina.

Colindatul, insa, moment culminant al Craciunului, s-a pastrat cu multa acuratete in majoritatea comunitatilor bucovinene. Datina este deschisa de catre copii, care, in jurul pranzului, in grupuri mici, incep colindul, trecand, pe rand, pe la toate casele. In trecut, micii colindatori, inainte de a pleca sa vesteasca Nasterea lui Iisus, se strangeau in cete pentru a-si cere iertare unii de la altii.

Colindele rostite de Craciun sunt considerate ca cele mai vechi forme literare, la noi fiind atestate inca din Evul Mediu. Redam mai jos o colinda veche culeasa din satul Udesti:

"Sculati, sculati mari plugari,

Ca va vin colindatori

Pe la patru cheutori.

Cheutoarea de la vale

A aprins o lumanare.

Lumanarea s-a aprins

Sfanturoaica s-a deschis.

O Isuse, prea Hristoasa,

Ramai gazda sanatoasa".

Rasplata traditionala a micilor colindatori consta in colacei, mere, pere si nuci dar in zilele noastre gazdele ofera mai ales bani si dulciuri.

Odata cu lasarea intunericului, satele sunt animate de colindele cetelor de flacai care strabat ulitele, de la un capat la altul al satului, pe intreg parcursul noptii. Tinerii se imbraca si astazi in costume de iarna traditionale, cu sumane sau cojoace, si au caciulile impodobite cu mirt si muscate. Seful cetei are caciula impodobita cu panglici multicolore, ca semn distinctiv. Pana catre mijlocul secolului al XX-lea, acompaniamentul colindatorilor se realiza doar cu fluierul si ciurul (o toba confectionata special pentru acest eveniment), pentru ca mai tarziu sa se generalizeze acompaniamentul cu fanfara sau cu instrumente muzicale moderne.

Dupa inceperea colindelor de noapte, oamenii considera sarbatorile incepute. Colindatorii pornesc de obicei de la casa sefului de ceata, trec pe la primarie si pe la preot, dupa care colinda intregul sat. Exista, insa, comunitati in care se organizeaza numai o singura ceata de feciori, casele fiind colindate pe rand, fara prioritati.

Ajunsi in curte, fara a rosti vreo formula de cerere a permisiunii, flacaii incep sa colinde. De la hiperbolizarea casei, a curtii si a activitatii gospodarului, repertoriul colindelor abordeaza subiecte diferite, care surprind, in mod alegoric, realitati cunoscute. Colindele nu folosesc versuri satirice ci numai urari de sanatate si de bun augur. In credinta localnicilor, colindele se rostesc pentru indepartarea diavolului si purificarea spatiului, de aceea se considera ca este mare pacat daca cineva sta cu poarta incuiata in noaptea ajunului de Craciun.

Dupa rostirea colindei la fereastra, flacaii sunt invitati in casa, sunt ospatati si rasplatiti. Atunci cand sunt insotiti de muzica, in casele cu fete, are loc o mica petrecere, fata fiind prima scoasa la joc de catre seful cetei sau, dupa caz, de catre flacaul care o simpatizeaza in mod deosebit.

In unele localitati (Solea, Poieni - Solea, Partestii de Sus, Cacica, Doroteia), concomitent cu cetele de colindatori se deplaseaza cetele de mascati - "babe si mosnegi" - care prin joc, gesturi si dialog transmit, in viziune proprie, principiul fertilitatii, ca un preambul al Anului Nou.

Daca in ziua si in noaptea Ajunului de Craciun doar copiii si flacaii umbla cu colinda, incepand din ziua Craciunului (25 decembrie) si incheind cu Boboteaza, gospodarii sunt cei care colinda pe la vecini, rude sau prieteni. in unele sate se intalneste si colinda bisericii, numita "colinda batrana", alcatuita numai din oameni casatoriti, care aduna, cu aceasta ocazie, fonduri banesti pentru biserica.

Spre deosebire de Anul Nou sau de alte sarbatori, in noptile Craciunului nu se intreprind nici un fel de practici magice.

Din dimineata de 25 decembrie incepe colindatul cu steaua. Mersul cu steaua presupune asocierea copiilor in grupuri de cate trei. Ei au ca recuzita o stea confectionata dintr-o vesca de sita cu raze din sipci de lemn, totul fiind imbracat in hartie colorata. Pe cap copiii poarta coroane de hartie iar cantecul de stea se compune din troparul Nasterii Domnului. Cantarea face referiri la efortul depus pentru gasirea pruncului Iisus si contine unele reflectii filozofice asupra vietii pamantene.

In unele sate, de la Craciun pana la Anul Nou, pot fi vazuti si irozii, grupuri formate din personaje biblice: craii Baltazar, Gaspar si Melchior, Irod imparat, preotul Ozia, ingerul si ciobanul.

Este, de fapt, o forma de teatru popular care se remarca prin seriozitatea temei tratate precum si prin vestimentatia socanta si atragatoare.

sursa

Friday, December 25, 2009

EMBRION

Wednesday, December 23, 2009

MISERI MANI-ERA

I STAND ALONE


Now I've told you this once before can't control me
If you try to take me down you're gonna break
I feel your having nothing that you`re doing for me
I'm thinking you`re a fake, you run away

I stand alone
Inside I stand alone(I stand alone)

You're always hiding behind your so called goddess
So what, you don't think that we can see your face?
Ressurrected back before the final fallen
I'll never rest until I can make my own way

I'm not afraid of fading
I stand alone
Feeling your sting down inside me
I'm not dying for it
I stand alone
Everything that I believe is fading

I stand alone
Inside I stand alone(I stand alone)

Now it's my time (now it's my time)
It's my time to dream (It's my time to dream)
Dream of the skies (dream of the skies)
Make me believe that this place isn't plagued by the poison in me
Help me decide if my fire will burn out before you can breathe
Breathe into me

I stand alone
Inside I stand alone

Feeling your sting down inside me
I'm not dying for it
I stand alone
Everything that I believe is fading

I stand alone
Inside I stand alone
Inside I stand alone
Inside I stand alone

Orasul pierdut al Atlantidei a fost decoperit

Orasul pierdut al Atlantidei a fost decoperit. Din nou (FOTO)

Un nou grup de arheologi pretinde ca a dezgropat orasul pierdut al Atlantidei. Oamenii de stiinta – care au refuzat sa isi divulge identitatile – au eliberat o serie de fotografii realizate undeva in adancurile marii Caraibe.

Acesti cercetatori insista ca imaginile prezinta ceea ce par a fi ruinele unui oras care ar putea predata piramidele egiptene, aparute dupa anul 2600 i.Hr. Arheologii au declarat chiar, pentru o publicatie franceza, ca una dintre structurii se aseamana cu o piramida.



Acum, grupul anonim asteapta sa adune fonduri pentru explorarea amanuntita a locatiei secrete unde au fost obtinute imaginile. Pana atunci, pentru a avea exclusivitate asupra subiectului, nu vor sa dezvaluie amplasarea sa exacta, divulgand numai ca locul se afla undeva in Marea Caraibelor.



Aceste declaratii au alimentat dezbateri febrile pe Internet, desi scepticii s-au abtinut sa le demoleze in intregime, pastrandu-si oarecare rezerve pana cand planuita expeditie va avea loc.

Legenda Atlantidei, un oras cu imense bogatii, cunostinte magice si putere, ce s-a scufundat misterios sub ape, a fascinat milioane de oameni. Din timp in timp, sperantele descoperirii acestui oras de legenda au inflorit sub incidenta unor explorari, fiind la scurt timp ingropate de dovezile gasite sau de lipsa lor.

Se crede ca locul unde a inflorit candva orasul pierdut al Atlantidei a fost acoperit de un mare potop in jurul anului 5 000 i.Hr., posibil chiar de Potopul biblic, mentionat in Vechiul Testament. De-a lungul timpului, urme ale "Atlantidei" au fost anuntate in Marea Neagra, in Marea Mediterana dintre Cipru si Siria, in Marea Nordului si, in acest an, cu ajutorul Google Earth, chiar in apropierea coastei vestice a Africii.

Sursa: The Telegraph

via descopera.ro

Un OZN piramidal a fost filmat deasupra Kremlinului (VIDEO)






Un OZN piramidal a fost filmat deasupra Kremlinului (VIDEO)

O piramida de mari dimensiuni ce parea a fi un OZN survoland palatul Kremlinului a dat nastere unor speculatii frenetice cum ca Rusia ar fi vizitata de nave cosmice extraterestre.

Obiectul zburator neidentificat a fost comparat cu un "Vehicul Imperial" din seria de filme Star Wars, iar martorii oculari l-au apreciat ca masurand aproximativ o mila (1.6 kilometri) in latime.

Exista in acest moment doua scurte inregistrari video care par sa ilustreze obiectul neidentificat, pe timp de zi si pe timp de noapte, ele fiind difuzate in mod repetat pe posturile tv de stiri din Rusia. Ambele filmari au fost realizate de amatori.

Conform marturiilor, "aeronava" a plutit pret de mai multe ore deasupa Pietei Rosii din Moscova, iar clipurile ce atesta "invazia" au ajuns deja in toate topurile versiunii rusesti de YouTube.


Identitatea formei de pe cer nu a fost confirmata si, cu toate ca pe buzele tuturor sta intiparit termenul "OZN", autoritatile moscovite au refuzat sa comenteze fenomenul. Nick Pope, fost analist al departamentului ufologic din cadrul Ministerului de Aparare Britanic, care a vizionat filmarile, sustine ca avem de-a face cu unele dintre cele mai impresionante imagini de acest fel pe care le-am urmarit vreodata.

"La inceput, am crezut ca este vorba despre o reflexie, insa parea sa se miste in spatele unui cablu de curent, ceea ce a anulat aceasta teorie", a declarat Pope.

Sursa: The Telegraph

DAVID ICKE - Revelatiile Unei Mame Preotese (20.12.2009)



Revelations Of A Mother Goddess (2005)

De mult timp ne "scremem" sa abordam problematica reptiliana intr-un mod cat mai detailiat si mai comprehensiv, insa pe masura ce trece timpul, realizam ca informatiile sunt tot mai multe si mai contradictorii, tot mai complicat de patruns, teoria reptiliana putand fi inteleasa si in sens propriu si in sens simbolic sau metaforic.
Noi nu ne-am format inca o parere clara , batuta in cuie, dar avem unele retineri (izvorate poate, din ignoranta) legate de aceste teorii, care, poate vor fi dovedite ca fiind reale sau nu, intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat. Cu siguranta nu suntem clarvazatori ca sa vedem dincolo de masca reptiliana, deci nu stim cu siguranta , insa , indiferent ca este adevarata sau nu aceasta teorie, se merita sa ne informam.
Cu aceasta ocazie va spunem ca a inceput un serial TV foarte interesant pe aceasta tema a reptilienilor dominatori si ascunsi, intitulat V (de la Vizitatori), un film care este cumva, o reeditare a serialului V din anii 80 (serie pusa de mult de noi, in TOP 300, filme si documentare netraduse inca). Puteti vedea trailerul noii serii, aici http://www.youtube.com/watch?v=ahjPQjQGdbU (David Icke a vorbit de primul serial din anii 80 in cartiile sale, dar iata ca a iesit o varianta mai buna acum ... sau asa pare). Dintr-un motiv sau altul, vedem ca aparitia unor noi episoade a fost intrerupta sau incetinita (stie cineva cumva de ce?).
Blogul Saccsiv pare a avea raspunsul la toate http://saccsiv.wordpress.com/category/reptilieni/ ... Poate asa o fi, cum spune el.
Imboldul de a posta un articol pe aceasta tema ne-a fost catalizat si de aparitia celei de-a doua carti a deja, celebrei de acum, ARYANA HAVAH despre Inuaki, reptilianul din mine: Dezvăluiri tulburătoare despre trecutul, prezentul şi viitorul Pământului (vom face trimitere mai jos catre toate cartiile acestei autoare romance, care scrie sub pseudonim). Noi am citit-o pe nerasuflate ..intr-o seara, deasemenea si cartea a doua despre Inuaki, Inuaki, reptilianul din mine. Cartea a doua. De la Zamolxe spre noua eră si cartea aceea cu profetii, Viaţa pe Pământ... încotro? Viitorul omenirii şi Pământului 2009-2021 - ramane de vazut cate profetii se vor adeveri (Cristofor - Magul din Carpaţi nu am apucat sa o citim). Cartea suna destul de convingator si ajuta la formarea unei imagini mai coerente legate de influenta reptiliana si de istoria acestei planete. Este o teorie destul de probabila, dar ramane de vazut ...
Despre prima carte se spune asa pe site-ul www.divin.ro de unde poate fi si cumparata (pt. comenziile peste 50 de lei , transportul este gratuit):
"Cartea ne invită să păşim într-o lume aparte, mistică, terifiantă, dar absolut sublimă prin ineditul ei.
Pe parcursul relatării vom afla răspunsuri la întrebările care frământă omenirea de milenii: „Cine suntem?”, „De unde venim?” şi „Încotro ne ducem?”.
Unele informaţii ne vor părea incitante, altele dureroase, iar altele ne vor răsturna sistemul de valori.
Pe măsură ce le vom aprofunda vom realiza că, de fapt, toate aceste lucruri se aflau ascunse adânc înăuntrul nostru, încătuşate, aşteptând parcă clipa eliberării.
Alături de David, un copil special, sosit printre noi tocmai de pe planeta Inua, suntem purtaţi într-o călătorie fascinantă prin care ni se relevă atât trecutul, prezentul şi viitorul planetei Terra, cât şi conexiunea speciei noastre cu cea a reptilienilor, călătorie al cărei unic scop este apropierea noastră de Divinitate, de Adevăr, de Viaţă.
"- poate fi citita aici http://www.scribd.com/doc/15022626/INUAKI-Reptilianul-Din-Mine
Despre cea de-a doua carte , care ne-a fost adusa la cunostinta de prietenul Gabi de la blogul "Dincolo de limite" http://dincolo-de-limite.blogspot.com/2009/12/inuaki-reptilianul-din-mine-cartea-doua.html , se spune asa, pe acelasi site http://divin.ro/?53t4l&v7f2k=3545 :
"Împreună cu David, copilul Luminător, venit de pe planeta Inua, păşim într-o nouă incursiune în trecutul, prezentul şi viitorul Terrei. Pe parcursul lecturii suntem purtaţi cu măiestrie într-un trecut necunoscut al Pământului (în perioada Atlantidei, Egiptului şi Daciei) cât şi în viitorul luminos al umanităţii.
După citirea lucrării, dincolo de mesajul voliţional al cuvintelor, vom avea surpriza să constatăm că sufletul nostru a fost atins de ceva mult mai profund şi mai amplu, care ne face să ne dorim ca începând de astăzi să devenim Oameni..."
- aceasta carte poate fi citita si download-ata de aici http://www.scribd.com/doc/23870892/INUAKI-Reptilianul-din-mine-Cartea-a-II-a-de-La-Zamolxe-Spre-Noua-Era.
Si celelate carti ale Aryanei Havah pot fi gasite pe scribd.com, dar bine ar fi sa mai si cumparam aceste carti, daca le consideram de valoare (sa incurajam astfel autorii lor si edituriile care le publica).

Despre reptilieni am mai postat si documentarele de la Enigma Channel ( seria de documentare "ILLUMINATI" (prima parte - click aici), a II - a parte (Conspiraţia Antichrist - click aici) şi a III - a parte (Ucişi de monarhie) şi seria "SECRET SPACE" (partea I - - The Illuminati Conquest Of Space şi partea a II-a - The Alien Invasion).

Cateva articole interesante pe tema reptilienilor pot fi citite aici :

1) Propagandă reptiliană pe străzile Bucureştiului
http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=4425
2) Este istoria omenirii scrisă de civilizaţii extraterestre?
http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=4867
3) Cazul Dianei Vaughan, fostă «Mare Preoteasă» a lui Lucifer
http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=5892

Transrierea integului interviu de astazi poate fi citit aici :
http://www.lucratorul-in-lumina.com/channels/revelatii.htm

Despre Arizona Wilder (marea preoteasa a acestui interviu de astazi) vorbeste pe larg, David Icke in cartiile sale Secretul Suprem 1 despre care divin.ro spune asa :
" Cea mai socanta si exploziva carte semnata David Icke. Toti oamenii de pe aceasta planeta suntem afectati de incredibilele informatii expuse de David Icke în aceasta carte. El demonstreaza în detaliu, folosind surse bine documentate, ca aceleasi linii genealogice controleaza de mii de ani planeta Pamânt, precum si modul în care omenirea este atent si meticulos manipulata. Acesti monstri cu chipuri umane au suprimat treptat cunoasterea spirituala si ezoterica ce ne-ar putea elibera din actuala închisoare mentala si emotionala în care suntem tinuti. „Secretul Suprem” ne îndeamna la trezirea generala, pentru a pune capat acestei terori ascunse!
David Icke ne explica pe larg de ce ne aflam astazi în fata transformarii incredibile care urmeaza sa se produca pe aceasta planeta.
Despre „Secretul Suprem” s-a spus, pe buna dreptate, ca este „cartea care va schimba lumea". Nici o persoana care o va citi nu va ramâne aceeasi!!!"


Despre Secretul Suprem 2 (aparute la Editura Daksha) divin.ro spune asa:

"Sacrificii umane si animale, controlul mintii si manipularea maselor, ritualuri satanice si crime realizate cu cea mai cruda premeditare, sunt doar câteva din dezvaluirile socante pe care David Icke ni le prezinta în acest al doilea volum al celei mai controversate dintre cartile sale, „Secretul Suprem”. Interviul cu Arizona Wilder, Marea Preoteasa care a oficiat ritualuri de magie neagra alaturi de mari nume ale politicii mondiale, arata fara nici o urma de îndoiala adevarata identitate a celor care conduc aceasta lume. Cu dovezi bine documentate, David Icke ne prezinta într-o noua lumina unele tragedii celebre din istorie, precum „accidentul” printesei Diana sau asasinarea presedintelui american Kennedy, care au fost, de fapt, crime planificate multa vreme, în detaliu.
Dar, asa cum ne îndeamna însusi autorul, „haideti sa punem odata capat acestui nonsens generalizat în care ne complacem de atâta timp. Planeta Pamânt si constiinta umana trec printr-un proces de vindecare, ridicând înca un coltisor din valul care ascunde realitatea.”


Noua ne este pur si simplu greu sa credem ca lucrurile sunt chiar asa si suntem un pic circumspecti la ideea de shape shifting (schimbarea instantanee fizica, din om in reptila) si la ideea ca toti politicienii descrisi de Arizona Wilder sunt asa. Noua Arizona Wilder ni se pare o fiinta ciudata, cu o figura usor serpiliano - reptiliana si ca prima impresie, ne creeaza senzatia ca e o manipulatoare smechera. Poate ne inselam.
Ceea ce vedea ea este posibil sa fie doar la nivel astral (ca din cauza drogurilor sa i se activeze viziunea astrala si sa vada draci (draconienii - specie extraterestra reptiliana din Constelatia Draco) care poseda acele trupuri. Posedarea este posibila ...

Despre draconieni poate fi citita o carte foarte interesanta in engleza, aici http://www.scribd.com/doc/13229027/Who-Are-the-Draconians.

Este posibil, dupa cum spunea micutul David din cartile cu Inuaki, sa fie vorba de generarea unui camp mental care le ofera infatisarea unui corp uman reptilienilor (un fel de scut energetic - care apare ca un fals corp uman). Asa e mai acceptabila ideea de shape - shifting. In filmul V, reptilienii au un invelis carnal care il acopera pe cel reptilian (ceea ce ni se pare neveridic).

Am citit si noi cartile Secretul Suprem, despre conexiunea reptiliana, cu anunaki si nobilimea neagra, cu fratia babiloniana si am fost uneori dezamagiti deoarece aceasta legatura este adeseori fortata, iar investigatia lui David Icke pare nestiintifica, deoarece pleaca de la niste idei preconcepute pe care urmareste sa le lege cu orice pret.

Sunt si unele informatii conform carora este posibil ca David Icke sa fii fost prost informat de sursele sale si sa fi devenit un instrument inconstient al dezinformarii, in special in legatura cu reptilienii si cu ritualurile sangeroase ale politicienilor (cei care stiu engleza pot citi cateva marturii ale unui fost apropiat al lui Icke aici http://www.scribd.com/doc/14160623/David-Icke-is-being-used-by-Illuminati-).

Despre David Icke am vorbit pe larg in Categoria DAVID ICKE .

In fine, sunt multe de spus, multe de comentat.

VEDETI FILMUL, TRADUS AICI:

PRIMA PARTE:



A II-A PARTE:



P.S. Ca tot se apropie Craciunul este interesant sa vedeti ce are de spus Arizona Wilder (in acest interviu) despre aceasta sarbatoare, pagana in esenta:

" ... Craciunul are legatura cu o perioada..., urmeaza imediat dupa solstitiul de iarna care este o sarbatoare satanica sau druida, in legatura cu ziua care este numita "ziua care nu este zi".
Are legatura cu uciderea vechiului rege si nasterea celui nou, care este o sarbatoare druida.
Pe data de 24 sau 25 la miezul noptii, exista o ceremonie special pentru copii.
Se numeste "ultimul glob din brad".
- De unde vine asta?
- Este ceva care se foloseste pentru programarea copiilor in toate acestea.
S-au petrecut anumite lucruri cu copilul care a pus ultimul glob in pomul de Craciun. in noaptea de Craciun, pentru ca exista obiceiul de a decora bradul in ajunul Craciunului, iar pomul insusi este un simbol falic.
Iar aceasta este ceva pagan.
Craciunul se bazeaza pe o zi pagana.
Inca din vreamea romanilor, Craciunului a primit, ei cred ca i-au dat, un inteles crestin, si ca inseamna altceva, dar asta nu e adevarat.
Incepea imediat dupa solstitiul de iarna, care este o sarbatoare satanica sau druidica aflata in legatura cu o anumita zi din calendarul lor, pe care o numeau "ziua care nu este zi", si e legata de uciderea vechiului rege
si de nasterea celui nou; este de asemenea o zi druidica.
Iar pe data de 24 sau 25, la miezul noptii se realiza un ritual specific ce foloseste copii care se numeste
"Ultimul glob din pomul de iarna"
-De unde vine aceasta?
Aceasta se utilizeaza pentru copii, este o parte a programarii lor cu toate aceste lucruri si are legatura cu ceea ce i s-a intamplat copilului care a agatat ultimul glob în pom, in Ajunul de Craciun; Impodobirea bradului
in Ajunul Craciunului este o practica obisnuita.
Iar bradul in sine este un simbol falic.
Si aceasta este ceva pagan. Craciunul este bazat pe o zi pagana.
Inca din timpul romanilor, cand crestinii i-au atribuit, ei au crezut ca i-au atribuit,
o semnificatie crestina, ca inseamna altceva, dar nu este asa.
Este vorba despre intamplarea cu ultimul glob din brad, care are legatura cu ceea ce s-a petrecut cu acea fetita
numita JonBenet.
JonBenet Ramsey?
Da, JonBenet Ramsey.
Iar aceasta s-a petrecut in acea noapte datorita zilei de care este legata si datorita ritualului de care este legata.
In noaptea aceea s-au realizat ritualuri cu acei copii. de acest ritual.
Am auzit ca numele lui JonBenet este relevant pentru aceste ritualuri.
Stiti ceva despre asta?
Jon Bay este o zeitate satanica sau Satana.
Jon Bay este un nume dat Satanei. Iar acest nume este strans legat, atat de strans legat, incat nu inteleg cum de nu s-a aflat pana acum.Caci din cate stiu, nimeni nu a pomenit nimic de el.
De aceea a si fost omorata in ziua in care a fost omorata. Iar familia ei, din cate stiu eu, este implicata in asta.
Exista intotdeauna un pret pentru a ti se permite sa fii implicat in asemenea lucruri.Iar ea a fost acest pret.
Aceasta fetita si-a pierdut viata." ...

P.P.S

Mai multe informatii legate de Craciun puteti gasi aici :
ADEVARATELE ORIGINI ALE CRACIUNULUI
http://fymaaa.blogspot.com/2008/12/adevratele-origini-ale-craciunului.html
(din pacate nici pana la aceasta ora nu a fost tradus acel documentar). Asta e!
Sarbatoriti in pace ...
fymaa

GEORGE RONCEA: Am tras în „terorişti“! MARTURIE despre evenimentele din decembrie 1989


I-am văzut pe „terorişti“ de-aproape. Am tras în ei (nici ei n-au stat degeaba) pe parcursul a mai bine de şase ore de asediu. Am avut parte chiar şi de un fel de dialog suprarealist punctat cu focuri de armă. Ne-am confruntat într-o clădire proiectată ca o adevărată cazemată dotată cu pasaje secrete, trape şi pereţi falşi, fost sediu al Ministerului de Interne, amplasată vizavi de Comitetul Central. Cu trei ani înainte de 1989 trecusem în stagiul militar printr-o subunitate de cercetare, iar instrucţia militară relativ dură, încă proaspătă, mi-a fost de folos, la întålnirea cu „teroriştii“ şi mi-a scăpat viaţa, cred - şi cu ajutorul generos al lui Dumnezeu.
„Teroriştii mei“, deşi au încasat-o în plin, au dispărut fără urmă, iar după evenimente, intrigat, m-am întors la faţa locului, încercånd să dezleg misterul.
Povestea acelor zile a devenit peste ani „Dosarul blocului Romarta“. Am stråns probe care ar fi putut conduce la identificarea, dacă nu a teroriştilor, măcar a instituţiei în slujba căreia acţionaseră aceştia. Am pus totul la dispoziţia procurorilor militari. Am lucrat direct, în 1990, cu o echipă formată din - pe atunci - colonelul Joarză şi căpitanul Slăvoiu.
Au trecut de-atunci 20 de ani. Joarză a ajuns ditamai generalul la vârful Justiţiei Militare, a îngropat dosarele Revoluţiei, printre altele şi dosarul meu, şi apoi, anul trecut, a crăpat. Spiritul lui Joarză a infuzat însă tot Parchetul Militar, infiltråndu-se în Dan Voinea, continuatorul muncii lui Joarză de mătrăşire a dosarului Revoluţiei.

20 de ani de muşamalizare a adevărului

Am aflat cum „a transcris“ şi „tradus“ Parchetul Militar povestea confruntării din blocul „Romarta“ datorită unui „răspåndac“ al procurorului militar Dan Voinea, un „ziarist“ care trăieşte din firimiturile aruncate diversionist pe piaţă de versaţii manipulatori în uniformă militară. Romulus Cristea, „ziaristul“ lui Dan Voinea, (procuror dat afară din Parchet pentru grave abateri), a reprodus o filă din Dosar într-o carte a sa pe tema aşa-zisei revoluţii:
„Pe fondul zvonurilor alarmiste privind sosirea iminentă a unor terorişti şi al lipsei de comunicare - cooperare între formaţiuni, subunităţi sau unităţi militare, în seara zilei de 22 decembrie 89, în jurul orei 21, o companie de militari în termen de la UM 01026 Bucureşti, sub comanda cpt. Cristian Mirea, s-a deplasat la blocul «Romarta», str. Academiei nr. 35-37 (vizavi de sediul CC-PCR). Militarii s-au deplasat la acel obiectiv în urma semnalelor primite de la civilii din Piaţa Revoluţiei, care afirmau că în acel loc se află persoane suspecte - «terorişti». Pentru a verifica «sesizarea», în imobil, prin intrarea din str. Academiei, a pătruns o grupă de militari în termen, însoţiţi de civilul George Roncea. Concomitent, fără a cunoaşte configuraţia clădirii, alţi militari, în dorinţa de a verifica şi alte locuri din care se presupunea că s-a tras, au pătruns în acelaşi imobil, dar din partea dinspre str. 13 Decembrie (actuala Ion Câmpineanu). Trebuie menţionat că blocul «Romarta», prin construcţia sa, are două intrări separate, atât prin str. Academiei, cât şi prin str. I. Câmpineanu. Curtea interioară este comună, iar holurile de la fiecare etaj al clădirii au comunicaţii directe.
Fără ca vreuna din cele două grupuri de militari, cărora li s-au alăturat civili, să aibă cunoştinţă despre prezenţa în imobil a celeilalte, în timpul operaţiunilor de scotocire, s-au aflat în situaţia de a deschide focul unii împotriva altora, fără a se recunoaşte.
Schimbul intens de focuri a creat, din păcate, pentru forţele militare din apropiere, impresia că în imobilul respectiv acţionează elemente teroriste, fapt ce a determinat o ripostă consistentă a acestora asupra blocurilor „Romarta“ şi „Generala“. Consecinţele au fost grave, au fost înregistraţi mai mulţi răniţi şi distrugerea prin incendiere a mai multor apartamente. Şi în zilele următoare, a continuat să se tragă la nimereală atât în interiorul blocului, cât şi spre apartamentele celor două blocuri, existând convingerea că elemente teroriste se adăpostesc în aceste imobile“.
Dacă toate dosarele Parchetului Militar sunt compuse din asemenea flagrante parascovenii, e uşor de înţeles de ce pånă acum nu s-a ajuns la niciun rezultat în obţinerea adevărului despre 1989. Ca martor direct, „civilul George Roncea“ e în măsură să afirme astăzi că la nivel de vårf procurorii militari au fost conduşi - două decenii - ori de cretini congenitali, ori de cretini diversionişti.

Povestea adevărată. Nevoia de „terorişti“

În Timişoara, până la 22 decembrie, regimul Ceauşescu „a produs“ 73 de morţi, 296 de răniţi, iar la Bucureşti, până la 22 dec. - 49 de morţi, 599 de răniţi. După apariţia lui Ion Iliescu, lupta cu „teroriştii“ a produs până în ianuarie 1990 - 1142 de morţi, 3138 de răniţi.
Manevra războiului cu „teroriştii“ avea ca scop legitimarea noii puteri politice şi „spălarea“ Armatei, structura care a preluat de fapt puterea după 1989, prin cadrele acoperite ale GRU.
De la ieşirea în stradă a maselor, momentul insurecţional anticomunist al tineretului romån a fost rapid deturnat cu aportul miilor de agenţi specializaţi ai GRU şi KGB, care invadaseră Romånia încă de la începutul lunii decembrie.
Conjuraţia FSN-ului (Frontul Salvării Naţionale) a cuprins cadre PCR cu studii în URSS sau cu părinţi afiliaţi structurilor NKVD, agenţi acoperiţi şi trădători ai DIE (Direcţia de Informaţii Externe a Departamentului Securităţii Statului), DSS şi DIM (Direcţia de Informaţii Militare) racolaţi în misiunile lor din străinătate, disidenţi şi agenţi de influenţă din lumea culturală, susţinuţi mai mult sau mai puţin, discret încurajaţi şi controlaţi de KGB.
Reţeaua rusească - „emanaţii“ revoluţiei - plasa strånsă cu putere în måinile Moscovei, a sufocat insurecţia tinerilor ieşiti pe străzile Bucureştiului.
Conjuraţia s-a legitimat folosindu-se de victime, iar Iliescu s-a aşezat pe piramida de cadavre susţinut de garda sa pretoriană, confiscånd elanul anticomunist al tineretului Romåniei şi deturnånd mişcarea străzii, aliniind apoi ţara către obiectivul real al Moscovei - perestroika gorbaciovistă.
Activarea „teroriştilor“ s-a produs într-un cadru bine determinat în zona în care se dădea lupta pentru controlul politic al Romåniei, în perimetrul fostului CC, unde deja se croiseră vreo patru schiţe de guvern.

Bătălia din perimetrul Comitetului Central

În noaptea de 22 spre 23 decembrie, s-a dat o bătălie în epicentrul simbolic al Puterii: zona fostului CC. Aici, în acest spaţiu redus, a avut loc una dintre cele mai dense concentrări de trupe şi de forţe din România. Operaţiunea de executare a terorii la scară naţională în 1989 a avut un Centru de iradiere, iar în plan teritorial, în restul ţării, se repeta, practic, schema de acţiune desfăşurată în Capitală.
Miza Puterii în România s-a jucat în perimetrul CC-ului, instituţia care reprezenta Aparatul, Partidul şi pe Ceauşescu. Semnificaţia covârşitoare a luptei care s-a dat aici este simplu de înţeles - confruntarea având ca scop obţinerea controlului şi a cuceririi axei simbolice a Puterii. Din seara zilei de 22 decembrie, a început diversiunea teroriştilor, iar startul a avut loc exact în zona centrală a Capitalei, actuala Piaţă a Revoluţiei.
Numai în acest loc s-au înregistrat 347 de victime (73 de decedaţi prin împuşcare şi 274 de răniţi). După începerea operaţiunii „teroriştii care trag din toate poziţiile“, s-au înregistrat opt la sută din totalul victimelor la nivel naţional în jurul CC-ului. Piaţa Palatului cu balconul CC-ului a devenit prima scenă a ţării. O scenă clasică de tip italian, cum se spune în scenografie, cu un unic punct focal, balconul, filmat dintr-un singur unghi, cel al carului de reportaj din preajma sa. Populaţia ţării constituia publicul din sala naţională de teatru, căruia i se comută spectacolul alternativ, de pe balcon pe studioul 4 al TVR. Spectacolul începuse la TVR. Teodor Brateş, redactor-şef adjunct al redacţiei Actualităţi, cel care preluase coordonarea emisiei TV, apucase deja să-i facă intrarea lui Ion Iliescu. Un Om de omenie dintr-o familie de Patrioţi. Omul mesianic, salvator, Cel Multaşteptat, cam ăsta era mesajul. Noi, cei din stradă, nu aveam cum să ştim ce blestemăţii apăreau la televizor. Mult mai tårziu aveam să aflăm că Iliescu apăruse la televizor pentru a explica că Ceauşescu trădase idealurile comunismului şi ale socialismului ştiinţific. După ce şi-a făcut introducerea la TVR, Iliescu s-a deplasat de la Televiziune la CC, pentru a se adresa mulţimii din balconul Comitetului Central. Mihai Bujor Sion propusese trimiterea carului nr. 3 de reportaj în Piaţa Palatului, pentru a transmite discursul lui Iliescu, care fusese anunţat pentru ora 17.00. Carul a ajuns şi a intrat în emisie după ora 17.30. La foarte puţină vreme de la apariţia carului TVR, au început să se audă primele focuri de armă.

Schema desfăşurării militare din jurul CC-ului

În zona Ateneului Romån, a Restaurantului Cina şi a hotelului Athenee Palace, erau desfăşurate efectivele UM 01046 (marcate cu „a“ în figură) - după cunoştinţa mea, unitate de infanterie. În zona străzii Oneşti şi a flancului nord-vestic al clădirii CC al PCR, se găseau efective ale UM 01060 (marcate cu „b“ în figură) - după cunoştinţa mea, unitate de cercetare în dispozitivul inamicului. În faţa fostului sediu al CC al PCR, precum şi între CC al PCR şi Palatul Republicii şi între CC al PCR şi blocul „Romarta“, erau desfăşurate tancurile UM 01305 (marcate cu „c“ în figură) şi plutoane ale UM 01060. Au fost organizate două puncte de prim-ajutor, marcate prin cruci în figură, unul långă magazinul Muzica şi un altul pe strada C. A. Rossetti. S-au mai aflat în dispozitiv efective ale UM 01220 şi UM 01026. Apărarea CC al PCR pe parcursul a trei zile fiind o situaţie dinamică, s-au produs deplasări ale efectivelor de militari, astfel că figura este numai una orientativă. Pe figură (foto 1) mai apar şi punctele de foc ale „teroriştilor“, răspåndiţi în zona hotelului Athenee Palace, în Palatul RSR, Institutul de proiectări şi în blocul „Romarta“.
Comitetul Central, axul puterii de stat la vremea aceea, era flancat într-o parte de sediul Direcţiei a V-a a DSS, iar de cealaltă parte de aşa-numitul Bloc „Romarta“, fost sediu al Ministerului de Interne, înainte de 1945, în zona zero a Capitalei, o construcţie gigantică, formată din două corpuri de clădire lipite între ele. Ansamblul constituia o adevărată cazemată ce domina Piaţa Palatului, cu ieşiri în trei părţi, care se întinde pe Strada Academiei, de la numerele 35-37 la numerele 39-41, şi a fost locul de desfăşurare al unuia dintre cele mai semnificative dintre episoadele dramatice ale evenimentelor din 1989.

Contactul direct cu „teroriştii“

Din data de 21 decembrie, de la orele 10.00 dimineaţa, ieşisem pe străzi, împreună cu cåţiva prieteni, şi trecusem prin tot ce se putea trece, reuşind să scap aproximativ întreg. Din momentul în care izbucniseră focurile de armă în zona centrului, participasem la aşa-zise acţiuni de scotocire ale presupuselor puncte de tragere. Tocmai coboråsem din hotelul Union, unde executasem o astfel de acţiune, şi mă aflam pe trotuarul de vizavi de blocul „Romarta“, pe partea cu barul Atlantic, cånd am zărit un grup de trei persoane pe acoperişul blocului.
Unul dintre cei trei agita un mare steag găurit, strigånd ceva neinteligibil, la care comentariul oamenilor din jur a fost că teroriştii se predau sau cam aşa ceva. Am apucat să văd cum unul dintre cei trei, îmbrăcat cu un fel de combinezon ca al tanchiştilor sau al paraşutiştilor, a îngenuncheat brusc pe marginea terasei începånd să tragă rar, la „foc cu foc“, în direcţia noastră, a celor de jos. Unii au luat-o la goană ţipånd, alţii s-au tråntit la pămånt ori s-au pitit care unde a putut. Tipul de pe acoperiş trăgea cu un PSL (puşcă semi-automată cu lunetă), fără să se grăbească, şi fără să aibă o ţintă anume. Chiar långă mine, un tånăr, care a rămas în picioare, vociferånd, a fost atins în pulpă. Am luat-o la goană către bloc împreună cu tånărul rănit, am „cules“ vreo cåţiva soldaţi care se pitiseră în scara blocului şi am urcat în mare viteză, pe scări, pånă pe acoperişul blocului. Cei trei dispăruseră, dar le-am găsit steagul, pe care-l abandonaseră, şi am găsit amplasamentul de tragere, situat chiar deasupra troliului liftului, un loc strategic de unde se vedea ca-n palmă atåt jos, în Piaţă, cåt şi pe acoperişul Comitetului Central. Soldaţii au început să spargă la întåmplare uşile de pe palier, în speranţa de a găsi refugiul trăgătorilor de pe acoperiş. Eu, împreună cu încă trei soldaţi şi cu tånărul rănit la picior, am coboråt pe scări înapoi.
La etajul doi, a izbucnit deodată în faţa noastră o rafală, am dat înapoi şi am văzut ţåşnind dintr-un apartament trei oameni, traversånd dinspre stånga spre dreapta coridorul tăiat de scara pe care coboram noi. Primul impuls a fost să fugim după ei, dar l-am oprit pe sergentul din faţa mea exact înainte de a se aventura la capătul coridorului întunecat. Din întuneric au izbucnit focuri de armă. Spaţiul fiind mic, bubuiturile se auzeau infernal. Sergentul deschisese crăcanele puştii-mitralieră pe care o căra cu el, cu intenţia de a se fixa în mijlocul coridorului. L-am convins că nu suntem pe cåmp, la instrucţia tragerii, drept care grupul nostru s-a instalat în pragul apartamentului părăsit de cei trei terorişti.
Situaţia se prezenta astfel. Noi, în apartamentul „teroriştilor“, cei trei, de care ne despărţea un coridor lung de cinci-şase metri, fiind pitiţi pe un culoar care traversa blocul de la o scară la alta, şi la mijloc scara, inaccesibilă şi pentru noi, şi pentru ei.
Deasupra noastră, la etajul superior, se afla o grupă sau un pluton de soldaţi însoţiţi de un locotenent major, care nu apucaseră să treacă pe scară după noi. Sub noi, la etajul inferior, era plin de soldaţi. Blocul era practic complet înconjurat de efective numeroase de soldaţi. Cel puţin trei TAB-uri aveau aţintite mitralierele către bloc. Mie mi se părea că nu există nicio cale de ieşire pentru cei trei „terorişti“ cu care aveam să intrăm curånd într-un „dialog“ încins.
În apartamentul din care izbucniseră teroriştii, am găsit mobila standard pe care o mai găsisem şi în alte apartamente din bloc. Se vedea că nu era un apartament locuit. Am găsit un aparat de radio sofisticat, destul de mare, dar portabil, o marcă japoneză, unele frånturi de hårtie cu notaţii greu descifrabile, două hărţi mari şi o carte despre Elveţia, plină de sublinieri fine.
Cele două hărţi aveau următorul conţinut: prima, mai mare, era o hartă a oraşului Viena, adnotată cu un creion foarte fin, iar cea de-a doua era o hartă rutieră pe care era însemnat traseul de la graniţa Romåniei cu Serbia, pånă în Austria. Am aflat mai tårziu, la ancheta Parchetului, că harta Vienei avea şi însemnări cu cerneală vizibilă doar la ultraviolete. Aparatul de radio pe care îl găsisem în apartamentul „teroriştilor“ din blocul „Romarta“, era mai performant şi avea o gamă de frecvenţe mult mai amplă decåt cele normale, civile. Am mai găsit şi fragmente de hårtie pe care se aflau următoarele note: „CE 545, CE 587, CE 588, sunt tematicile noi“; telefoanele 13.65.65 şi 14.54.46 şi cuvintele: „of. serv. 9.30“; un nume - „Marinescu Dragoş“ şi interioarele „261“ şi „551“ însoţite de cuvåntul „secţia“. Mai exista şi eticheta unui dosar din care lipseau filele, pe care se aflau următoarele înscrieri: „Inter-Sofex SA Zürich, Proforma-Rechnungen, Christen 2-32/101, tel. 051/ 25 54 58 Telex 54776 Sofex Biella Rado Pat +318842“.
În toată casa erau teancuri de mucuri de ţigări. O parte din ferestrele apartamentului dădeau către clădirea CC-ului, celelalte dădeau către o curte interioară a blocului. Pe latura opusă a curţii interioare, la acelaşi nivel, prin ferestrele apartamentelor aflate pe acea parte, trăgeau către noi gurile de foc ale adversarilor noştri.

„Teroriştii“ nu au tras asupra grupării lui Ion Iliescu

În blocul respectiv - fost sediu al Ministerului de Interne - se aflau un număr de apartamente conspirative şi erau depozitate - pe långă hărţi, aparate radio, indicative codate, - arme, muniţii şi materiale incendiare - o logistică pregătită pentru marea scenă a lansării diversiunii „teroriştilor care trag din toate poziţiile“, cum zicea Ion Iliescu.
Cu cei trei „terorişti“ cu care m-am confruntat m-am văzut la faţă foarte bine, am tras unii în alţii ore în şir, de aproape. Din când în când, în perioade de acalmie a focului, eu şi soldaţii alături de care luptam am încercat să-i determinăm să se predea. La rândul lor, ei au încercat să ne convingă să ne constituim în ostatici. Au fost multe etape ale confruntării în care am trecut pe lângă moarte în nenumărate rânduri. Oricum, într-un final, spre dimineaţă, cei trei combatanţi - „teroriştii“ - au dispărut utilizând o gură de aerisire care traversa blocul de sus până jos şi care avea, la subsol, acces la o reţea subterană de tunele.
Probabil am rănit grav pe cel puţin unul dintre inamici, deoarece într-unul dintre punctele lor de tragere am găsit foarte mult sânge. Unul dintre membrii „echipei“ mele a fost, de asemenea, rănit în şold. Aventura trăită atunci m-a obsedat luni în şir. Mi-au trebuit săptămâni să cunosc blocul respectiv în amănunţime şi să încerc să pricep pe unde s-ar fi putut evapora „teroriştii“. Am oferit apoi toate datele procurorilor militari. Am făcut schiţe, planuri, fotografii, am cercetat subsolurile, acoperişul, am luat probe de cartuşe. Am studiat unghiurile de tragere şi am descoperit că „teroriştii“ aveau posibilitatea să tragă asupra balconului CC-ului. De vreme ce nu au tras, rezultă, logic, că printre cei aflaţi în balcon se afla cineva care trebuia ferit. „Actorii“ Revoluţiei, cei aflaţi la balconul CC-ului, grupul strâns în jurul lui Iliescu, nu au fost atinşi, deşi unghiurile de tragere şi poziţionările cuiburilor de foc ar fi permis lichidarea cu uşurinţă a acestora.

Parchetul Militar a îngropat adevărul despre 1989

Reprezentanţii Parchetului Militar care susţin că nu au probe care să certifice existenţa „teroriştilor“ mint. Aceste probe există, iar generalul Samoilă Joarză, fost inspector general în cadrul Parchetului Militar, ca şi generalul Voinea, succesorul său, au strâns toate aceste probe, pe lângă multe altele, şi le-au ascuns în fişetele Parchetului Militar.
Chiria apartamentului care servea ca bază „teroriştilor“ era plătită de un anumit Vidraşcu Octavian, a cărui semnătură se găsea în cartea de imobil. Apartamentul respectiv, nr. 26, de la etajul 2, scara A a blocului din strada Academiei nr. 35-37, aparţinea, absolut cert, unei instituţii, iar cel care plătea întreţinerea era, mai mult ca sigur, un cadru conspirat.
Pentru cei de la procuratură era o joacă să afle cărei instituţii îi aparţinea apartamentul conspirativ cu mobilă standard. După cum tot o joacă era să descopere ale cărei instituţii erau telefoanele notate pe fragmentul de hårtie găsit în apartament. Cazul blocului „Romarta“ are o caracteristică aparte, faţă de alte cazuri în care s-a consemnat contactul direct cu grupele teroriste. Aici se găsea proba nemijlocită a legăturii dintre misterioşii terorişti şi instituţiile statului care deţineau spaţii conspirative care au servit drept baze tactice şi logistice „teroriştilor“. Diversiunea „teoriştilor“ a funcţionat pånă ce s-a instalat solid în scaune noua Putere. Mai sunt însă destui dintre cei care au trăit evenimentele din decembrie 1989 ce încă aşteaptă adevărul, ca şi mine.
Să nu pierdem speranţa. Procurorii Parchetul Militar, cei plătiţi cu salarii gigantice, lucrează de zor de 20 ani şi, sigur, peste încă 20 de ani, cånd sperăm că nu-l vom mai avea între noi pe Ion Iliescu, Tătuca procurorilor militari de teapa lui Joarză şi Dan Voinea, vom afla şi noi, pulimea, adevărul - adevărat...
Scris de George Roncea
CURENTUL PDF

ETHERIC MESSAGES-MAKTUB

LUMEA RESTRICTIEI

CITATUL ZILEI

Iubire e cand in raport cu ea tot ceea ce fundamentzezi pe ratiune nu functioneza.

Liniste e cand accepti ca nu trebuie sa fundamentezi iubirea pe ratiune.

via tudor chirila

AM FOST CUMINTE SI A VENIT MOSUL

Mama, mama uite ce-am primit io de la shakuka!

MAKTUB

CEA MAI BUNA RECLAMA A DECENIULUI

Pastreaza-ti norocul in casa, daca vrei sa fii fericit in noul an!


In fiecare familie exista obiceiuri legate de aceste sarbatori care sunt pastrate si transmise din generatie in generatie. Va invitam sa descoperiti o parte din obiceiurile si traditiile romanilor de Craciun.














Ce trebuie sa faci ca sa ai un an bun?

- Se spune ca Dumnezeu a lasat ziua de Craciun pentru ca noi sa fim satui in aceasta zi. Daca nu ai porc gras de Craciun inseamna ca ai avut parte de multe griji si suparari in anul care se apropie de final!

Conform traditiei, porcul se taie de Ignat, adica pe 20 decembrie. Daca nu sacrifici porcul in aceasta zi, traditia spune ca trebuie sa-l lasi in viata! Se mai spune ca daca porcul nu se mai ingrasa inseamna ca si-a vazut cutitul!

Cu sapte zile inainte de Nasterea Domnului incep pregatirile pentru colindat, culminand in cele doua zile anterioare sarbatorii, cand trebuie sa pregatesti mancarurile si sa impodobesti casa cu brad sau crengi de brad, busuioc, fata de masa brodata si fete de perna cu ornamente de Craciun!

Ca sa ai noroc la bani in anul care vine, spala-te de Craciun cu apa in care ai tinut bani de argint!

Pentru ca pomii din ograda ta sa rodeasca peste an, leaga-i cu paie in ziua de Ajun!

In Ajunul Craciunului au intaietate bucatele, asa ca renunta la bauturile alcoolice! Cine se imbata o sa ramana cu sufletul ametit.

Daca vrei ca odrasla ta sa fie grasa si frumoasa peste an, cu o zi inainte de Craciun, da-i sa manance dovleac copt!

In seara de 23 decembrie si in cea din 24 decembrie fii o gazda buna si lasa cetele de copii sa te colinde dupa datina! Ei iti vor aduce noroc si fericire!

Aduna-ti familia si cinstiti-va cu vin in ziua de Craciun! Cu totii veti mai plini de viata in 2010 pentru ca vinul simbolizeaza puterea vietii, trainicia si fericirea!

Ce-ti poate aduce ghinion?

- In noaptea de Craciun nu ingadui nimanui sa doarma in grajduri deoarece in acea noapte boii vorbesc unii cu altii, in limba lor, despre Iisus Hristos, cel nascut in iesle si incalzit de vite cu suflarea lor!

Evita sa pui painea pe masa cu coaja in sus pentru ca tragi a saracie!

Fii atent cum te imbraci deoarece, daca porti o haina pe dos, ti se intoarce norocul spre rau!

Daca intalnesti un om sarac si nu-i dai de pomana in ziua de Craciun vei avea ghinioane!

Cum sa te imbraci de sarbatori?
Culorile hainelor pe care le vei purta de Craciun iti vor crea o stare de bine!
Daca vei imbraca haine albe, vei fi linistit si impacat cu propria persoana.

Daca vei purta imbracaminte rosie, vei fi vigilent, zburdalnic, plin de energie si ii vei domina pe cei cu intentii rele.

Nu te imbraca in negru deoarece datina spune ca de Craciun sufletele suferinde se vindeca de dureri.

AWAL-STRIGATUL LUNII-TGU

Sunday, December 20, 2009

Let Me be Mad


O incomparable Giver of life, cut reason loose at last!

Let it wander grey-eyed from vanity to vanity.

Shatter open my skull, pour in it the wine of madness!

Let me be mad, as You; mad with You, with us.

Beyond the sanity of fools is a burning desert

Where Your sun is whirling in every atom:

Beloved, drag me there, let me roast in Perfection!
O incomparabil Datator de viata, elibereaza-ma de ratiune in sfirsit!
Las-o sa rataceasca cu ochii verzi din vanitate in vanitate.
Crapa-mi teasta, toarna in ea vinul nebuniei!
Lasa-ma sa fiu nebun ca Tine;nebun cu Tine, cu noi.
De cealalta parte a intelepciunii nebunilor se afla un desert arzind
unde soarele Tau se invirte in interiorul fiecarui atom;
Preaiubitule tireste-ma pina acolo, lasa-ma sa ma prajesc in Perfectiune!

- Rumi

KOTEL

















Liniste.
Murmurul sfios al rugaciunilor femeilor de dupa perdea. Strigatele barbatilor ce se iau in piept cu Dumnezeu. Cererile smerite ale rabinilor ce isi scot inima si si-o pun la picioarele Celui Unic, pentru a umple golurile unor vieti lipsite de sens. Sint durere. I am Pain. The pain of the universe is channeled through my soul. I am left heartless.


Shema Israel, Domnul Dumnezeul tau este unul singur! Strigatul rabinului imi trezeste sufletul. Brusc universul mi se populeaza cu umbrele celor morti ce ma inconjoara. Ii aud, ii simt ca vor sa ma atinga, sa ma vada, curiosi cum de am trecut Bariera-Machsom- si am ajuns aici, la Zidul Plingerii.
Tacerea sfisiata de plinsete. The wailings of the women of Israel fac universul sa para insignificant, ca si durerile tale.
Daca eu ating iluminarea durerea lumii o sa dispara?

Femeile imbracate in negru vin in jurul meu ca gardienii-luptatoare ale rugaciunii. Mi se face cald, brusc. Prayer is a mind chatter. Tacerea. Doar in comuniunea tacuta cu El, Cel Ascuns ti se va dezvalui.

Ies in intunericul si frigul noptii stiind ca Cel Nevazut ma vegheaza. Las durerea sa se scurga in pamint si mintea in cer. Sint un arbore cu radacinile in sus.Rodul meu este fructul putrezit in pamint al suferintei. Din el, va creste vidul ce cuprinde universul si ii da foc.

http://english.thekotel.org/VirtualTour.asp



ZDUBII BATETI TARE

Ce obiceiuri trăsnite au alţii de Crăciun!


În Australia, Moşul e sumar  îmbrăcat şi vine pe o placă de surf

În Australia, Moşul e sumar îmbrăcat şi vine pe o placă de surf

La noi, Crăciunul aduce la uşă colindători şi cozonaci calzi pe masă. Pe alte meleaguri, vin câte 13 Moşi Crăciun deodată şi brazii se împodobesc cu mere. În ţările calde, masa de Crăciun se ia pe plajă, iar Moşul vine într-o caleaşcă trasă de canguri.

Cina din Ajun pe plajă

Dacă în alte zone ale lumii, de Crăciun este frig şi zăpadă, în Australia temperaturile ating 30 de grade Celsius.

Australienii iau masa tradiţională pe plajă sau ies la picnicuri în natură, fiindcă, ce-i drept, vremea le permite.

Seara, în Ajuns, se adună în grupuri şi cântă colinde în centrele oraşelor.

Aici Moşul vine într-o caleaşcă trasă de opt canguri, iar cel modern călătoreşte pe o placă de surf.


Linişte solemnă

Un obicei vechi de 600 de ani se ţine în Finlanda în Ajunul Crăciunului. De la balcoanele primăriilor, câte un reprezentant al fiecărui oraş proclamă solemn „Pacea de Crăciun".

Asta înseamnă că până la Bobotează, cei care vor tulbura liniştea oraşului vor suferi pedepse severe.

Toţi locuitorii cântă în acea zi imnul naţional, se duc la slujbele de la biserică, aprind lumânări în cimitire, iar seara copiii îl aşteaptă pe Moşul.

Calendar cu surprize

Acum mai bine de o sută de ani, un calendar special apărea pentru prima oară în Germania, la Hamburg, în preajma Crăciunului.

El există şi în ziua de azi, sub mai multe forme, şi se numeşte „Advent Calendar" - în anticiparea Crăciunului.

În general, copiii sunt cei care se bucură de surprizele pe care le oferă cele 24 sau 25 de „uşiţe" în spatele cărora se află ceva dulce, o imagine sau o poezioară.

Cel care-l are trebuie să deschidă câte o uşiţă în fiecare zi, până la Crăciun.

13 Moşi Crăciun

Orice copil şi-ar dori să-şi petreacă Crăciunul în Islanda, fiindcă aici nu vine un singur Moş, ci treisprezece, în tot atâtea zile.

Cu treisprezece zile înainte de Crăciun, primul Moş pune dulciuri, mandarine şi lozuri în plic în ghetuţele copiilor care au fost cuminţi.

Cei obraznici primesc un cartof. A doua zi, vine cel de-al doilea Moş, cu dulciuri şi jucării, şi tot aşa până pe 25 decembrie.


Ciorăpei atârnaţi pentru Moşul

Copiii din Anglia îşi aşază ciorapii lângă şemineu sau lângă tăbliile patului, ca să primească în ei cadouri de la Moş Crăciun.

Întâi de toate însă ei îi scriu scrisori cu tot ce-şi doresc. Obiceiul era, de mult, să le lase în sobă, de unde ajungeau la Moş prin fumul care ieşea pe horn. Acum le dau părinţilor sau le duc la poştă.

Dacă noi avem cozonacii, englezii au budinca tradiţională cu stafide, în care se pun uneori şi mici daruri. Cine le găseşte, va fi norocos tot anul.

Brazi împodobiţi cu mere

Brazii din casele suedezilor sunt împodobiţi cu mere, steguleţe, gnomi cu căciuliţe roşii şi ornamente din paie.

Casa e decorată cu lalele roşii şi cu câteva zile înainte de Crăciun gospodinele prepară biscuiţi cu ghimbir în formă de stea sau inimioară.

Un membru al familiei se îmbracă în Piticul Crăciunului, care trăieşte sub scândurile casei, are haine roşii şi o barbă albă.

Acesta împarte tuturor cadouri dintr-un sac, însoţindu-le cu rime vesele.

Parada ridichilor

Pe străzile din Elveţia, copii şi adulţi participă în ziua de Crăciun la „Parada ridichilor luminate", cântând în cor colinde.

Toată lumea are ridichi mari, sculptate şi împodobite cu diferite crestături. În interior introduc o lumânare lungă, purtând ridichea ca pe o făclie.

VIA LIBERTATEA

MIORITA

Internetul va căpăta miros şi gust



Te-ai gândit vreodată că produsele de pe paginile de internet ar putea căpăta dimensiuni fizice, perfect palpabile? Ba, mai mult, că unele dintre ele ar putea fi mirosite şi chiar gustate? Acesta este viitorul cumpărăturilor pe internet, imaginat de câţiva specialişti reuniţi în cadrul asociaţiei CD&I, informează site-ul www.go4it.ro.
foto simbol: NorthFoto

Conceptul denumit “Sense” presupune dezvoltarea unui sistem complex, care să permită utilizatorilor perceperea proprietăţilor obiectelor ca şi cum acestea s-ar afla pe birou, prin simpla introducere a mâinii într-un dispozitiv special. În esenţă, vorbim de o “cutie tactilă”, care să reproducă “fizicul” produselor, şi de un soi de imprimantă, care să combine tot felul de substanţe pentru a evidenţia un miros şi un gust apropiate de cele ale sortimentului selectat.

Vom putea printa «senzaţiile»

Pentru început, designerii au gândit un dispozitiv cu 13 cartuşe, capabile să ofere câteva gusturi de bază (dulce, sărat, picant, condimentat, amar) şi câteva emanaţii florale. Produsele alese vor fi printate pe nişte pagini, iar clienţii vor putea să le guste doar atingând foaia cu limba. Cercetătorii avertizează totuşi că foile nu sunt comestibile.

Smell-o-vision, televizorul cu miresme

O altă invenţie, la fel de revo- luţionară, ar putea intra cât de curând în casele noastre. Este vorba despre Smell-o-vision de la Sony. Acesta este un sistem prin care televizoarele au capacitatea de a reda anumite mirosuri. Pentru a preveni amestecul aromelor într-un cocteil nedorit sau persistenţa acestora mai mult decât este cazul, specialiştii de la Sony au anunţat că vor utiliza ultrasunete pentru a stimula direct zonele din creier pentru a induce mirosul dorit. Compania nu a anunţat şi o dată exactă când acest program va fi disponibil pe piaţă.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites