Sunday, December 20, 2009

KOTEL

















Liniste.
Murmurul sfios al rugaciunilor femeilor de dupa perdea. Strigatele barbatilor ce se iau in piept cu Dumnezeu. Cererile smerite ale rabinilor ce isi scot inima si si-o pun la picioarele Celui Unic, pentru a umple golurile unor vieti lipsite de sens. Sint durere. I am Pain. The pain of the universe is channeled through my soul. I am left heartless.


Shema Israel, Domnul Dumnezeul tau este unul singur! Strigatul rabinului imi trezeste sufletul. Brusc universul mi se populeaza cu umbrele celor morti ce ma inconjoara. Ii aud, ii simt ca vor sa ma atinga, sa ma vada, curiosi cum de am trecut Bariera-Machsom- si am ajuns aici, la Zidul Plingerii.
Tacerea sfisiata de plinsete. The wailings of the women of Israel fac universul sa para insignificant, ca si durerile tale.
Daca eu ating iluminarea durerea lumii o sa dispara?

Femeile imbracate in negru vin in jurul meu ca gardienii-luptatoare ale rugaciunii. Mi se face cald, brusc. Prayer is a mind chatter. Tacerea. Doar in comuniunea tacuta cu El, Cel Ascuns ti se va dezvalui.

Ies in intunericul si frigul noptii stiind ca Cel Nevazut ma vegheaza. Las durerea sa se scurga in pamint si mintea in cer. Sint un arbore cu radacinile in sus.Rodul meu este fructul putrezit in pamint al suferintei. Din el, va creste vidul ce cuprinde universul si ii da foc.

http://english.thekotel.org/VirtualTour.asp



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites