Tuesday, November 3, 2009

EVREI SI JIDANI IMPUTITI

Cind eram mica auzeam peste tot bancuri cu evrei. Unchiul meu, care era seful P R-ului in comunitatea evreiasca facea si el bancuri impartind evreii in 2:evrei si jidani imputiti.
Evreii erau oamenii talentati, morali, iubitori, stilpi de rezistenta ai societatii si familiilor lor. Daruiau si imparteau ce aveau, faceau fapte bune si isi ajutau semenii, indiferent de religie sau nationalitate(da, exista, am cunoscut).Jidanii imputiti erau aia rai, egoisti, acaparatori, interesati doar de bunuri materiale si de propriul lor ego.

Mie imi spunea ca sint cea mai aroganta jidanca pe care a intilnit-o.

Intre timp karma mi-a dat-o la temelie si am devenit opusul. Aproape.

Bunicul meu matern, taran neaos si legionar, a murit in luptele impotriva rusilor, alaturi de nemti in Caucaz. Un erou ale carui oase se albesc o data cu ploile rusesti. Sotia lui, bunica mea, evreica, si-a schimbat numele ca sa nu fie deportata la Auschwitz. Da, a existat.
Un legionar si o evreica, sint cei al caror singe ciudat de amestecat curge prin venele mele.

Cind am ajuns prima data in Israel am simtit ca nu trebuie sa imi mai ascund originea, ba din contra ca pot fi si chiar trebuie sa fiu mindra de singele meu ebraic. In Romania, nu am simtit vreodata ca sint mindra ca sint romanca.
In Germania, Italia, oriunde am fost in Europa, daca eram privita ca romanca eram automat catalogata drept hoata-am patit-o intr-o piata unde, fiind auzita ca vorbesc romaneste am fost acuzata ca am furat automat. In Romania, daca spun ca am SI singe evreiesc devin automat acea jidanca imputita nepoata celor ce au scris Protocoalele Inteleptilor Sionului.

Sa fim clari. Am citi Protocoalele, cred in originalitatea lor, ador Legiunea si Capitanul, cred in eroismul poporului roman PINA LA UN PUNCT DE COTITURA. Eu il consider 1954, cind ultimele sumane negre au fost prinse si executate.

Sint mindra ca prin venele mele trece singele tracilor, eroii civilizatori ai antichitatii, protogetilor, cei care au fost stramosii celtilor, galilor, aryenilor invadatori, razboinici mindri ce au cucerit lumea si au adus lumina focului sfint HOMA sacrificial, popoarelor pe care le-au cucerit.
Dar sint mindra ca sint si evreica. Aharon, Maryam, Iisus, Moise, David isi cinta inca psalmii si isi ridica rugaciunile la cer prin mine.

M-am saturat sa ma ascund. De ce atita ura? De unde naiba vine superioritatea asta de rasa? Italienii se cred buricul pamintului, francezii la fel, irlandezii nu mai spun. Libanezii se cred darul lui dumnezeu pe pamint, iar romanii cred ca pentru ca s-au nascut in'tara Maicii Domnului'-by the way ati auzit nu, ca ACEL catren al lui Sundar Singh e fals-romanii deci cred ca doar pentru ca sint romani nu mai trebuie sa fie morali, iubitori, darnici, ca ei oricum sint cei mai spirituali si se duc direct in rai.... well...se califica automat drept jidani imputiti.

Azi, in secolul 21 exista ura de rasa. Exista oameni care omoara alti oameni DE PLACERE pentru ca sint evrei, arabi, negrii, romani.
Ei sint jidanii imputiti. Noi, ceilalti ce sintem indragostiti de frumusetea inefabila a divinului sintem neamul ales.

L.E.-m-au apucat nervii pentru ca o lucrare mi-a fost refuzata pe motivul ca "nu e interesanta pentru poporul roman", doamna editoare subliniind ca ea e romanca(eu scrisesem ca sint jumatate evreica in foreword). Putea sa-mi spuna ca scriu prost. Ca subiectul nu e de interes pentru editura ei. Ca nu am talent. Era ok. Dar aceasta subtila insinuare rasista mi-a facut singele ala corcit sa explodeze.




4 comments:

Te inteleg.
Cool down.
Slava Domnului ca nu suntem ca ei.

Felicitări editoarei!
Vezi tu, avem şi noi, goii, un fel de talmud al nostru, care chiar dacă nu incită şi proslăveşte făţiş crima ca ăla al vostru, totuşi îndeamnă, nefăţiş ce-i drept, că acum e penal să fiţi vorbiţi de rău, la sabotaje împotriva voastră. Şi nu, până n-o să vă schimbaţi ca oameni, până nu o să încetaţi cu mizeriile şi făţărniciile curvăsărite, inclusiv scrieri din astea care au menirea să vă mai clătească puţin, nu, n-o să scăpaţi de ura mondială! Garantat!

Felicitări editoarei!
Vezi tu, avem şi noi, goii, un fel de talmud al nostru, care chiar dacă nu incită şi proslăveşte făţiş crima ca ăla al vostru, totuşi îndeamnă, nefăţiş ce-i drept, că acum e penal să fiţi vorbiţi de rău, la sabotaje împotriva voastră. Şi nu, până n-o să vă schimbaţi ca oameni, până nu o să încetaţi cu mizeriile şi făţărniciile curvăsărite, inclusiv scrieri din astea care au menirea să vă mai clătească puţin, nu, n-o să scăpaţi de ura mondială! Garantat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites