Saturday, November 21, 2009

2012-ZA MUVI

SUBTITRAT IN ROMANA de lacinema.net


2012 ar trebui sa fie un an ori al transformării spirituale mareţe, ori al apocalipsei. Calendarul mayaş pretinde că va fi un timp în care existenţa pământului se va shcimba.

Nostradamus a prevestit ciocnirea unei comete imense de Pământ în 2012, iar sfântul catolic Malahie a prevestit că în acelaşi an ultimul Papă va sosi, vestitor al Zilei Judecăţii.

Avertizat de aceste previziuni, un cercetător deschide un portal într-un univers paralel şi îşi contactează replica de acolo pentru a preîntâmpina Apocalipsa.



Pentru a viziona filmul, trebuie sa INCHIDETI ( apasati X ) reclama apoi sa dati play. Daca aveti o conexiune a internetului mai slaba, dati play, apoi puneti pauza pentru a lasa sa se incarce 15-25 minute (nu mai mult).



SAU


3 comments:

slabut film, l-am vazut ieri. insa efecte speciala maiestre...

Mda, l-am vazut acum cateva zile, teoria din film mi se pare chiar imposibila din punct de vedere stiintific...slabutz tare

boooooooring..n-am rezistat sa ma uit la tot, l-am vazut din 10 in 10

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites