Wednesday, October 14, 2009

SA AJUTAM

MACAR CU O JUCARIE, O HAINUTA, UN BANUT-am citit articolul asta si m-am cutremurat

Copilăria micuţului Andrei Claudiu Cornea (5 ani) inseamnă doar dureri, usturimi ingrozitoare şi coşmaruri de mai bine de un an şi jumătate. Pentru că a indrăznit să-şi apere mama de un vecin care a vrut s-o violeze, băieţelul, din comuna ieşeană Ţibana, a fost opărit cu apă fiartă de agresor pe aproape tot corpul.

Andrei (5 ani) se poartă ca un copil normal, în ciuda durerilor îngrozitoare pe care trebuie să le suporte

“După ce nenorocitul a aruncat apa clocotită pe el, i-am dat jos hăinuţele lui Andrei şi am încremenit. I se dezlipeau pielea şi carnea de pe spate şi i-am văzut şi oasele din coloana vertebrală”, îşi aminteşte, plângând, Petru Cornea, tatăl lui Andrei. Tragedia s-a petrecut în februarie 2008.

Aşa arată acum spatele micuţului

Libertatea v-a prezentat în februarie 2008 drama micuţuluiNu doarme din cauza durerilor

“Soţul meu era pe câmp, iar Romică Zara, prietenul lui, a venit şi a gonit copiii, ca să mă violeze. Pentru că nu au plecat, s-a răzbunat pe ei: pe Gabriel (11 ani) l-a lovit în ochi, iar pe Andrei a turnat apa clocotită pe care o aveam pe aragaz”, povesteşte şi Elena, mama micuţului. Nemernicul se află în spatele gratiilor, însă micuţul a fost nenorocit pe viaţă. Carnea de pe faţă, spate, mâini şi torace îi creşte deformat. Trupul e acoperit cu cicatrici care îi provoacă dureri îngrozitoare. Abia poate dormi.

Cu toate acestea, Andrei rezistă ca un erou. “Sunt supărat că nu pot să dorm noaptea şi sunt obosit la grădiniţă”, spune serios puştiul, care are planuri mari: “Am vrut să mă fac poliţist, ca să-l pedepsesc pe nenea care mi-a făcut rău, dar acum, că am stat atât în spitale, cred că o să mă fac medic”, se destăinuie băiatul.

Elena (dreapta) îşi priveşte fiul în timp ce acesta se amuză cu jucăria preferatăUrsuleţul de pluş, singura lui alinare

Singura alinare a lui Andrei este un urs din pluş, cât el de mare, primit de curând de la una dintre persoanele impresionate de cazul micuţului. “Este atât de fericit când ţine animăluţul de pluş în braţe! Nu a mai râs de mult atâta. Şi noaptea adoarme mai uşor cu ursuleţul în braţe, pentru că jucăria e moale”, spune mama băieţelului.

Deşi părinţii băieţelului muncesc pe brânci, ei nu mai reuşesc să-i asigure copilului medicamentele şi să strângă banii pentru intervenţiile chirurgicale necesare. Dacă doriţi să-l ajutaţi pe micuţul Andrei, puteţi suna, pentru mai multe detalii, la numărul de telefon 0788.313.586 sau puteţi face donaţii în contul IBAN RO48BRDE240SV24809662400, BRD Iaşi (Marinela Cornea).

sursa


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites