Tuesday, October 13, 2009

RUGACIUNEA APOSTOLULUI PAVEL- APOCRIFA












-2 linii lipsesc-
... lumina ta, daruieste-mi compasiunea ta! Salvatorul meu, mintuieste-ma, caci sint al tau;cel ce a iesit din tine. Tu esti mintea mea;scoate-ma la lumina! Tu esti cufarul meu de comori;deschide-te pentru mine! Tu esti plinatatea mea;ia-ma la tine.Tu esti odihna mea;daruieste-mi lucrul perfect care nu poate fi furat!

Te invoc, pe tine cel ce esti si care a preexistat, in numele care este exaltat deasupra oricarui alt nume, prin Iisus Christos, Stapinul Stapinilor, Regele eonilor; daruieste-mi darurile tale, de care nu-ti pare rau, prin Fiul Omului, Spiritul, Paracletul adevarului.

Da-mi autoritate cind ti-o cer; daruieste vindecare trupului meu cind ti-o cer prin Evanghelist, si salveaza-mi sufletul etern de lumina, si spiritul. Si pe Primul nascut al Pleromei harului-reveleaza-mi-l in minte!

Daruieste-mi ceea ce ochiul nici unui inger nu a vazut si urechea nici unui arhon nu a auzit, si ceea ce nu a intrat in inima omeneasca care a devenit angelica si a fost modelata dupa imaginea Dumnezeului sufletelor-cind a fost formata la inceput-caci am credinta si speranta.

Si pune deasupra mea pe iubitul, alesul, si maretul binecuvintat, Primul nascut, Primul creeat, si minunatul mister al casei tale; caci a ta este puterea si gloria si slava in vecii vecilor.Amin!

Rugaciunea lui Pavel(apostol) cu pace. Christos este sfint.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites