Sunday, October 11, 2009

MILAREPA CINTIND


Who is Milarepa?

Milarepa|MySpace Videos


Un poem cintat de Milarepa la Chuwar

Fie sa-i intilnesc din nou in Paradisul Pur al lui Buddha
Pe cei ce m-au vazut sau m-au auzit
Pe cei ce si-au amintit de povestea mea
Sau pe cei ce doar au auzit-o pe ea si numele meu.

Fie ca cei ce sint inspirati de viata mea si mediteaza
Cei ce intreaba despre, povestesc viata si istoria mea
Cei ce o citesc si o venereaza
Cei ce imi urmeaza exemplul in vietile lor
Sa ma gaseasca in Paradisul Pur al lui Buddha

Fie ca cei ce practica Dharma prin asceza
Sa culeaga nenumarate merite.
Celor ce incurajeaza pe altii sa urmeze calea
Gratitudine infinita le este datorata.
Fie ca cei ce imi aud istoria sa primeasca nenumarate binecuvintari.
Prin aceste trei binecuvintari nemasurate
Fie ca cei ce doar imi aud istoria sa atinga eliberarea
Fie ca cei ce mediteaza asupra ei sa-si atinga telul.

Milarepa

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites