Thursday, October 22, 2009

GHINIONUL, NECAZUL SI PROSTIA

MOTTO: Beleaua stă pe capul omului ca păduchii pe câine.

O noua LEAPSA interesanta luata de la Law

Ghinionul – un lucru de care te lovesti involuntar, fara a detine control asupra sa, la care cauti solutii pentru a-l depasi. PS: Poate fi considerat ghinion si necastigul la Loto, dar acesta este un ghinion general al romanilor, nu unul personal.

1.Da, Law, si eu m-am nascut tot in Romania
2.A trebuit sa ma intorc de doua ori fortata de imprejurari
3.Am stat mult sa ma gindesc la asta, ...mi-am pierdut la 3 zile dupa ce-i cumparasem, perechea de ochelari de vedere Versace, cu lentile roz.Si daca asta nu e ghinion, atunci incercati voi sa vedeti un film cu miopie 5.5. ROZ am spus.300 de euro.

Prostia – lucruri facute la repezeala, negandite, cu efecte negative asupra ta.

1.Hmm...de unde sa incep?La 19 ani am lasat in casa o necunoscuta.A doua zi inelul cu briliante de la bunica mea disparuse.FOREVA
2.NU am semnat un contract prenuptial. Fetelor, oricit de indragostite sinteti, trebuie sa va asigurati.Acum eram milionara.
3.Mi-am aruncat bijuteriile pe strada intr-un acces de draci.In 3 minute m-am intors dupa ele. Degeaba.

Necazul – poate fi numit si ghinionul suprem. Sunt acele lucruri/fapte ce nu pot fi prevazute sau prevenite, cu efecte grave asupra persoanei tale, ce pot sa dainuie mult timp dupa petrecerea lor

1.Moartea surioarei mele.
2.Parintii pe care, nu-i asa, nu-i poti alege.This is a big one.
3.Faptul ca la 16 ani, dupa 10 ani de practica intensiva a trebuit sa renunt la pian si la cariera pentru care ma pregatisem.Thanx God ca exista acum tehnologie si poti face totul pe PC.

Va dau leapsa mai departe?Cine este?

5 comments:

"2.NU am semnat un contract prenuptial. Fetelor, oricit de indragostite sinteti, trebuie sa va asigurati.Acum eram milionara."

Foarte tare...sa inteleg ca acum esti pe jumatate milionara?

Hai ca iau eu leapsa asta. In ultima vreme nu am avut chef de scris deloc..poate reusesc acum.
PS: N'ai vrut sa vorbim pe mess, asa ca'ti spun aici (tot e bine :) )N'am vazut filmul recomandat de tine caci l'am cautat de mi'a venit rau..degeaba, nu l'am gasit la nimeni. Ufff...

@raeka-care?poate reusesc sa ti-l gasesc cumva...scuze dar am recomandat mai multe si nu mai tin minte....legat de chef, eu cind nu am chef incerc sa scriu, e ca o terapie..
@law-fi-ti-ar gura aurita....nu din pacate

http://www.tudou.com/programs/view/OCrl6mmPjQg/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites