Sunday, September 20, 2009

UN GHID AL FILMULUI NUMIT VIATA

Separate the Truth from the LiesSint un vas al perceptiei in care lumina intra. Perceptia mea este compusa din 5 parti sau dorinte.

Prin intermediul primei dorinte percep cu esenta mea interioara- 'eul', fiinta umana din mine; prin alta dorinta percep cu trupul-partea insufletita din mine. Prin a treia dorinta percep tot ceea ce este aproape de mine; prin cea de-a patra percep mediul care ma inconjoara-societatea, omenirea, natura;si prin a cincea percep ceva mai indepartat de mine si mai inalt.

Totul depinde de dorinta-cit de aproape este de mine si cum o afecteaza Lumina divina. Impresiile tuturor dorintelor sint apoi colectate si proiectate pe un ecran al mintii, unde tot filmul mi se arata.

Diferenta intre asta si un film adevarat consta in faptul ca eu imi traiesc viata in fata unui ecran. Acest film este viata mea si perceptia mea asupra realitatii.

Perceptia corporala pe care am descris-o nu este diferita de cea spirituala, unde de asemenea exista un ecran influentat de forte care picteaza o imagine a lumii spirituale PENTRU mine.Diferenta este ca in aceasta lume nu sint constient si nu particip la creatia acestei imagini a lumii ce e in interiorul meu, pe cind in lumea spirituala particip.

Totusi, cind exist in lumea spirituala eu 'creez' un film schimbindu-mi calitatile. Acesta va fi rulat in mine depinzind de conexiunea mea cu Forta Superioara, proiectorul.Gradul in care sint conectat depinde de abilitatea mea de a lansa filmul.

Telul nostru este sa creeam filmul perfect, care va revela conexiunea completa si iubirea dintre noi toti si Creator.
(From Part 2 of the Daily Kabbalah Lesson, on “The Study of the Ten Sefirot”)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites