Sunday, September 20, 2009

razbunare feminina(ty carmen)

RAZBUNARE FEMININA 1
Un barbat care-si ofensa mereu sotia, chema un grup de prieteni sa-l
acompanieze ca sa-si conduca sotia la aeroport, care pleca intr-o calatorie
la Paris .
In fata tuturor, la despartire, el ii dori calatorie placuta si striga tare:
Iubito, nu uita sa-mi aduci la intoarcere o "mica si frumusica frantuzoaica".
Dupa 15 zile barbatul o primi la aeroport cu acelasi grup de prieteni si cu
voce tare, o intreba: Mi-ai adus frantuzoaica promisa?
Am facut tot ce mi-a fost in putinta, raspunse sotia, ramane doar sa ne
rugam sa se nasca fetita.



RAZBUNARE FEMININA 2
Pe patul de moarte un barbat isi chema sotia si cu voce slabita ii spuse:
As vrea sa-ti fac o marturisire, ca sa pot muri in pace..
Lasa, spuse ea, stai linistit, nu e bine sa faci niciun efort.
Nu, nu, spuse el, vreau sa-ti spun ca m-am culcat cu sora ta, cu mama ta si
cu cea mai buna prietena a ta..
Stiu asta dragule, de asta te-am otravit !


RAZBUNARE FEMININA 3
Azi fata mea implineste 21 de ani si sunt incantat ca este ultima pensie
alimentara pe care i-o dau, asa ca am chemat-o si i-am zis: "Fetita mea,
vreau sa te duci la maica-ta acasa cu cecul asta si sa-i spui ca : Asta este
ultimul cec pe care-l mai primeste in viata ei, nenorocita! si sa vii sa-mi
spui ce mutra face.
Astepta nerabdator si cand intra fiica lui, a intrebat-o: Ce ti-a zis
vrajitoarea de maica-ta si ce fatza a facut ?
Mi-a zis ca astepta ziua asta ca sa-ti spuna ca nu esti tu tatal meu !

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites