Saturday, September 26, 2009

ORESTE ESTE SEMIDOCT

Acum citeva zile tot cautind cu traista-n bat bloguri interesante in spatiul virtual, am intrat pe blogul lui ORESTE. Acolo am gasit diverse posturi legate de gnoza.
Cum eu nu am televizor din principiu, pentru ca-mi ocupa timpul, si din fronda ezoterica, deoarece nu am chef sa-mi influenteze tiparele mentale, nu ma uit la acesta, si nici la emisiunile lui. Insa am vazut prin oras ca a tinut citeva conferinte, si avind in vedere aplecarea mea spre neconventional si simpatia deosebita pe care o am pentru cathari, ca si pentru cei ce sfideaza orice institutie established, mi s-a parut interesant blogul.
Posturile scurte, la obiect.Comentariile celor de pe blog, unele iritante, altele simpatice, in fine, ca pe orice blog.

Cu toate ca educatia mea Tensegrity nu-mi permite pierderea de energie prin disecarea unui subiect pina la masa amorfa- in pofida practicarii sale, am intrat in discutii pe ici pe colo. Baietii de pe blog, deschisi la minte, unii cu alte pareri, nah, ca tot omul. La toate intrebarile mele direct lui Oreste insa nu am primit raspuns. In fine, poate omul nu stia.

Ieri insa, dupa postul lui legat de epocile omenirii, am bagat un comm care era o mantra dedicata lui Kali-iubita mea.Postul fiind si despre Kali yuga, iar eu adorind-o pe marea Mama Divina-stiti cum e cind esti indragostit-am bagat ceva gen "de abia astept ca Mama sa danseze peste cadavrele noastre, la sfirsitul lui Kali yuga"

Ca sa explic exact what i meant ar trebui sa intru in filozofia hindusa, dar pe scurt-la sfirsitul acestei epoci a omenirii, si cea mai intunecata, cea care este guvernata de KALI-forta de distrugere a tot ce este malefic, forta timpului si a purificarii- PRALAYA-marea absorbtie finala- ne va readuce pe toti in sinul lui dumnezeu-ca sa ma exprim crestineste. Printr-un foc cosmic devastator care VA STERGE TOATA KARMA EXISTENTA-thank u God-universul asta asa cum il stim se va distruge, si noi vom reveni in inima divina, urmind apoi, o noua epoca de aur.

ORESTE mi-a sters comentariul si a facut spume pe blog, acuzindu-ma ca fac parte dintr-o secta intunecata si ca l-am atacat energetic. Din comentariile celorlalti am inteles ca a zis ceva si la emisiunea de aseara?Dunno wot ca nu ma uit.

Degeaba am incercat eu sa-i explic ca io sint budista, nu am treaba cu MISA, Oreste care mai nou am descoperit ca este semidoct, mi-a dat argumentul irefutabil ca TREBUIE SA FIU DIN MISA DEOARECE... and i quote:

"Si inca ceva...draguteilor, cand va dati buddhisti, nu uitati: Kali Yuga este un concept brahmanic...asa ca puneti mana pe carte si lasati-o mai moale cu joaca! (aviz celor care din disperare se arunca cu "arme si bagaje" in lupte profane! Ganditi cu mintea voastra si nu repetati papagliceste ce va invata "guru"!

OK ORESTE FOR THE RECORD-Crede-ma ca dupa ce mi-au explodat bombe in fata in Israel, dupa ce am avut un glont in picior-mai am si acum semnul-si am fost injunghiata, dupa ce blocul in care stateam in Beirut era sa fie bombardat, MI SE RUPE DE CE CREZI TU. Daca as fi in MISA mi-as asuma-o si nu mi-ar fi rusine!

Asta ar insemna ca eu am gasit ceva valoros acolo si devenirea mea spirituala imi cere sa ma alatur lor.

DAR NU SINT IN MISA! Cu toate ca situel lor yogaesoteric.net mi se pare foarte interesant.

Sint buddhista, again, si cei ce ma cunosc imi cunosc maestrul-KARMAPA if u know what I mean.

Mai citeste si tu carti depsre buddhism inainte de a te da mare pe la televiziune, caci a fi semidoct nu este o calitate.

Despre buddhism si kali yuga:

"The most notable discussion on the Kali Yuga by Buddhist teachers actually refers to how lucky a being is to be born as a human in such a time. To quote the master wisdom teacher Pabongka Rimpoche, “Most important of all through this physical rebirth you are able to achieve the state of Vajradhara [unification of the illusory body and great bliss] within one short lifetime in this degenerate age; otherwise it would take thee countless great aeons to achieve. Thus this rebirth is worth more than one thousand billion precious jewels.”


"According to the Surya Siddhanta, an astronomical treatise that forms THE BASIS OF ALL HINDUS AND BUDDHIST CALENDARS, Kali Yuga began at midnight (00:00) on 18 February 3102 BCE"

"according to BUDDHISM, the periods of a man's life are constantly fluctuating.....they are divided into four subperiods known as yugas and are called:SATYA YUGA.....KALI YUGA"
from Truebner oriental series " A manual of buddhist philosophy"

Stau si ma intreb, revenind de ce oare ORESTE este speriat si ma ameninta cu represalii?
quote:

"De acum inainte voi proceda altfel, iar rezultatele vor fi evidente, doar pentru cei care nu au cugetul curat. Nimic nu este intamplator si nici inutil, iar unora le-a venit timpul sa invete lectia semereniei! ELI.ELA.ELO!"

"
Atentie insa, ca vine vremea secerisului!"


ORESTE. Tu ma acuzi pe mine ca sint intr-o secta..dar tu in ce esti?
Spune poporului roman ce a facut MASONERIA IN CARE ESTI? TOTI STIM...MAI MULT DE ATIT TE ASCUNZI SUB CUVINTE. Pretinzi ca NU esti mason, dar SECTA in care esti din ce loja face parte?

Si daca ma ameninti, sa stii ca iti multumesc. Lupta ma scoate intotdeauna din deprimare.
Pacat ca nu este si interesanta.

P.S.-da, stiu cine l-a omorit pe DAN SERACU. Si pe OSHO. Si pe SERGE MONASTE.Si i-a dat cu cancerul lui CARLOS CASTANEDA. Si lui TARKOVSKI.

In pofida tuturor lucrurilor, masoneria nu este rea per se. Oamenii din ea sint.Unii.Cam 80%.
Cei care intra in masonerie-oricare ar fi numele lojilor lor, gnoza, rozicrucieni etcetc- doar pentru profituri, pentru a ajunge bogati, staruri TV, mari oameni de afaceri, sau pur si simplu a ascunde o frustrare prin masca importantei de sine, in loc sa invete sa evolueze.

Si masoneria a fost cool la inceput cind cei ce o alcatuitau isi puneau viata la bataie pentru idealurile lor.Gen Nicolae Balcescu.

Iti recomand un film despre ce ar trebui sa fiti, dar nu sinteti, sau despre ce nu sinteti si ce ar trebui sa fiti.
FROM HELL!



5 comments:

interesant blogul tau, bine te-am gasit!
Oreste ori sufera de obsesie, ori braveaza pentru a dovedi ca este un element important in bransa.

Da. e interesant blogul tau Karma. Ma uit la budism ca la o atractie turistica cum probabil se uita si ei la ortodoxism sau alta religie. Problema e ca Oreste e un produs al masmediei(probabil)si s-a pricopsit cu ezoterismul asta publicitar care cu siguranta i-a intrat in sange. Din pacatae nu cred ca are experienta,nici o invatatura fara experienta nu devine taina. Eu zic sa-l ei prin invaluire exact cum face sarpele cu prada Sa. Cu siguranta iti va simti puterea cand e in pantecele tau!::)) Spor la scris.

interesant approach sorine..in lumea lui Carlos Castaneda se cheama stalking...

andrei, sincer cred ca ii e frica de atacuri, si vede peste tot dusmani-se cheama paranoia, si complex de inferioritate
deocamdata, nu imi mai pierd energia acolo, dar, daca va mai fi o noua provocare, voi reveni
ce ma doare chiar este ca eu chiar am crezut ca oreste e TRU.
inca sint proasta

ok genti inainte de a ma culca am mai dat un tur virtual si guess what?Oreste a sters TOATE COMMURILE EVER...AND THE TRUTH SHALL SET U FREE

salut!
Eu zic: bine a facut ca a sters toate commurile. De ce? Pentru ca propriile lui commuri dezvaluiau ca, luate pe nepregatite, este semidoct insa braveaza.
Ii sta mai bine blogului asa... el e narator, iar ceilalti citesc fara sa-l deranjeze cu intrebarile.
Cum face popa in biserica.
Te salut cu mare drag.
Ps. filmuletzul tau merita pus pe youtube. Parol.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites