Thursday, September 10, 2009

FLORI, FETE, FILME, SAU BAIETI

Ieri pe la prinz ma jucam cu copiii ceilalti in fata blocului, jocul numit 'flori, fete, filme sau baieti'. Singura mea grija era sa nu ma dau de gol si sa spun tare cu obrajii in flacari numele baiatului care imi placea. Aveam 10 ani si eram in clasa a cincea. Ziua era o frumoasa duminica de primavara.
Spre amiaza m-am casatorit la Ierusalim cu barbatul care ma iubea si in lumina soarelui de apus ne-am jurat iubire vesnica.
La lumina stelelor si in cintecele ce se auzeau pe strada, m-au apucat durerile facerii, si odata cu rasaritul soarelui, sub parfumul greu al iasomiei orientale mi-am nascut fata.
Acum la amiaza, incerc sa-mi dau seama cind a trecut ziua. Ieri abia imi strigam prietenii de joaca si sapam cazemate sub zapada imposibil de groasa. La 7 ani tot ce imi doream era sa explorez lumea, si daca asta insemna ca trebuie sa incep cu spatele blocului, ei bine, asta faceam.
Astept sa vina seara in timp ce imi aduc albumele cu poze si repet cu drag numele filmelor care mi-au placut, ale florilor care mi-au incintat vederea si mi-au mingiiat durerile cu parfumurile lor, si ale fetelor care mi-au stat alturi. Numele baietilor unele, vreau sa le uit, altele sint scrise in inima mea cu singe sau cu foc.
Cind noaptea se va pravali nemiloasa asupra mea, voi inghiti albumul fila cu fila si sper sa-l pot transforma in lumina.
Pina atunci, invat numele vintului.Stiu ca la judecata de apoi nu voi intrebata cite case am, ci daca stiu toate cele 99 de nume ale vintului.

3 comments:

frumoasa postare..ma regasesc in anumite parti...poate te intereseaza un concurs pe blogul meu

Superb, draga mea :) M-ai emoţionat peste măsură la aşa o oră matinală gri. Îţi trimit cu vântul o îmbrăţişare.

@jokebox-interesant concursul
@lia-multumesc si ma bucur mult ca ti-a placut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites