Wednesday, September 30, 2009

Everything Is Absolutely Relative To My Perception

Am plins la postul asta. Este atit de profund, si raspunde atit de direct nevoilor mele actuale, incit m-a impresionat la lacrimi. Totodata similaritatea dintre preceptele cabalistice si cea mai moderna fizica cuantica m-a dat pe spate.

Changing the World Starts With Changing Our IntentionsIntrebare: Ce inseamna"ceea ce nu ating, nu chem pe nume?”

Raspuns: Contrar filozofiei sau perceptiei noastre despre lume, nimic nu exista de sine statator conform stiintei Kabbalah.

Totul exista doar in perceptia si senzatia mea, si numai despre asta mi-este permis sa vorbesc.

Nu exista Creator, nici lume, nici creatie.Nu exista nimic despre care sa se poata spune ca exista, de fapt. Eu sint singurul care simte ca exista, eu sint singurul care gindeste, care vede si acesta este singurul context in care pot vorbi despre ceea ce percep.

Eu percep totul prin organele mele de simt, si totul depinde de relatia mea cu ele si cu legatura lor cu mine.

De aceea putem vorbi doar de ceea ce o persoana reveleaza sau atinge. In ebraica, Creatorul este denumit “Bo-re” – “Vino si vezi” . Nu exista Creator fara creatie.

Calitatea daruirii este revelata in interiorul Kelim(recipientului) nostru, conform cu similaritatea atributelor sale cu ceva extern pe care nu-l putem percepe. Aceasta denumim Creator: "Vino si vezi ceea ce vad"

Eu Il pereceep cu organele mele de simt care s-au schimbat in interiorul calitatilor mele ce au evoluat, aceste schimbari avind loc in mine.

Eu spun:"Creatorul este in mine". De ce? "Priveste la forma pe care am luat-o" Aceasta forma este ceea ce denumesc Creator.

Eu nu-L arat in mod direct.Doar vorbesc despre forma Sa care este gravata in materia mea, si pe aceasta o denumesc Creator.Materia (dorinta de a primi placere) si-a schimbat forma in dorinta de a darui.

De aceea evaluam si determinam totul doar in relatie cu evolutia noastra personala si nu cu ceva din afara noastra. Toate lumile sint Kelimul meu, vasele mele de percepere, si doar eu le percep ca fiind externe mie.

Eu ma percep in interiorul dorintelor mele interne, dar percep lumea in dorintele mele externe, caci kelimurile mele sint divizate in intern si extern.Cind ele fuzioneaza, voi avea 10 sefiroti ai sufletului, lumea va dispare si totul va intra in mine.

In prezent, eu simt tot ce ma inconjoara ca fiind extern deoarece KLi (vasul sufletului) meu nu este complet, este sfarimat in bucati. Daca ar fi fost complet nu as fi putut discerne nimic ca fiind in afara mea. As fi simtit totul ca fiind lumea Infinitului.

sursa rav laitman


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites