Wednesday, September 23, 2009

BASINI










Zice
cancan:















Proprietarii parfumeriilor nu au prea mari probleme cand vine vorba de vanzarile din acest an. Daca in 2007 in Bucuresti era o singura parfumerie de nisa, acum numarul a ajuns la sapte. Preturile mici si promovarea buna ii impinge pe romani spre parfumeriile de nisa.
"Cu toate ca piata parfumurilor de nisa este inca la inceput, Romania a inregistrat cele mai mari vanzari din regiune, depasind chiar si Croatia".'

Deci e criza. Obama sta la hotel ca e nush ce summit si plateste 7000 de coco pe noapte. Romanii se pling ca nu au bani, dar au basini. De ce cumpara romanul parfumuri scumpe?
Acum nu sariti pe mine eu am-hmmm, last count- 8 parfumuri de firma in casa. Cu un singur amendament-3 le-am primit, iar restul mi le-am luat din Berlin, sau dela dutyfree-ul din Tel Aviv.
Caci parfumurile in Romania sint scumpe.Ca o fana inraita a aromelor ametitoare STIU ca e mai iefitn sa-ti iei de dincolo. In Buka sint firme de unde poti sa-ti iei parfumurile la jumate de pret.Ei zic ca sint shutite. Noi stim ca-s din Turcia, da' miros la fel
.
Ce fel de mentalitate au oamenii care prefera sa se inglodeze pina in cap in datorii la banci numai ca sa miroasa frumos in lift, si sa moara vecinul de oftica?
Si mai vin alegerile.Deja ma ingrozesc.Nu credeam ca se mai poate.
Oare o sa ajungem sa ucidem pentru a obtine aroma perfecta, si nu dragul artei ca in film, ci pentru a fi cei mai... hummm... DEOSEBITI?



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites