Tuesday, August 11, 2009

RITUAL CATRE SANTISSIMA MUERTE





















Cultul Sfintei Morti sau SANTISSIMA MUERTE este in continua crestere in Mexic si celelalte tari ale Americii Latine.

Originile sale sint foarte discutate.
Unii spun ca este vorba despre ingerul mortii, Azrael, cel care este astfel chemat. Altii spun ca este o forma a Fecioarei Maria, ce protejeaza la trecerea catre lumea de dincolo. Antropologii spun ca este vorba despre Mictlantehcutli, regina tarimului de jos, al mortilor.

Devotii Sfintei Morti nu stiu exact si nici nu le pasa, dar credinta lor nestramutata fata de Copila Alba, Slabuta sau Trandafirul Alb asa cum o alinta ei, nu poate fi distrusa nici de biserica oficiala catolica, ce a distrus de curind toate altarele votive ce aparusera ca ciupercile dupa ploaie in Mexico City, nici de predicatorii ce spun ca este un cult satanic, si nici de unii dintre vecinii lor ce-si fac cruci grabite cind vad altare ale mortii.

Si isihastii aveau practica omagierii mortii, ca si shamanii vechi, ce considerau intotdeauna ca moartea, cel mai bun sfatuitor, sta in permanenta la stinga lor.

Rugaciuni pentru protectie, prosperitate, sanatate si iubire, insotite de ritualuri ce presupun aprinderea de luminari ce au anumite culori, ornarea alatrelor cu flori-de obicei trandafiri albi sau garoafe- ciocolata, bomboane, apa pura si chiar tigari (tutunul este o planta sacra in Americi), au devenit un obicei.

RUGACIUNE PENTRU SANTISSIMA MUERTE

Se face 4 zile la rind, dimineata, la 12 ziua si la 12 noaptea. Aranjati un mic altar cu o imagine ce sa o simbolizeze pe La Nina Blanca, sau un trandafir alb. In fata sa, se pune o candela ce trebuie sa arda in aceasta perioada, sau lumanari albe, un bol de apa, o felie de piine, un mar rosu. La sfirsitul celor 4 zile, acestea se lasa la o intersectie sau sub un copac.
In momentul in care incepeti sa faceti acest ritual, va puneti 4 dorinte si daruiti carta cu Santa Muerte si 4 lumanari albe la 4 persoane. Este bine ca acestea sa faca mai departe ritualul pentru ei, ca sa nu se opreasca lantul rugaciunilor.

RUGACIUNEA

MOARTE IUBITA INIMII MELE
NU MA LIPSI DE PROTECTIA TA
SI DIN ACEST MOMENT ACOPERA-MI CASA
MUNCA SI AFACEREA
PENTRU CA ASTFEL SA ATRAGA
ENERGIILE ALBE ALE UNIVERSULUI
PT.CA SA NU-MI LIPSEASCA NIMIC NICIODATA
SI TOATE NECESITATILE SA-MI FIE ACOPERITE
PRIN ENERGIA DIVINA A LUI DUMNEZEU TATAL.

PRIN VIRTUTILE PE CARE LE POSEZI
TE ROG INVINGE
SI DISTRUGE-MI TOATE OBSTACOLELE
SI FA SA NU SE INTERPUNA IN OBTINEREA SCOPULUI MEU
NICI O PERSOANA CARE IMI DORESTE RAUL
CI DOAR OAMENI POZITIVI CARE STIU
DOAR SA IUBEASCA SI SA RESPECTE
FIINTELE UMANE DE PE PLANETA NOASTRA.

NU AM AMBITIA SA OBTIN BOGATII
CI DOAR O VIATA IN CARE SA PRIMESC CE E CORECT
CA SA NU-MI LIPSEASCA NIMIC.

PROTEJEAZA-MA ZIUA SI NOAPTEA.
ASA ESTE SI ASA VA FI.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites