Saturday, July 4, 2009

NOI, COLORATII

Am lacrimi in ochi. Am citit postul plin de durere al lui CABRAL.
iMI ADUC AMINTE DE...zilele cind maica/mea refuza sa recunoasca ca este evreica.Cind ma facea nebuna pentru ca am auzit ce bine vorbea yiddish...cind copiii de la gradinita o marginalizau pe fiimea pentru ca era cioara..araboaica colorata ca ciocolata ce avea voie sa se joace doar cu tiganii, negrii, turcii si arabii imputiti ca ea, ceilalti, superiorii albi uitindu-se cu dispret la culoarea pielii ei..COPIII DE 3, 4 SI 5 ANI.
Zilele cind era facuta imputita si din satra numai pentru ca soarele stralucise mai mult pe chipul ei.
Zilele cind nu voia sa vorbeasca araba pentru ca ea e romanca si daca pare altfel copiii nu o accepta printre ei.
Si imi amintesc si zilele cind am ajuns prima oara in Israel. O tara in care a fi evreu este o mindrie. Este o fericire. Este recunoasterea singelui tau razboinic.
Si arabii cu care am stat.Care saruta toti copiii de pe strada care au ochi negrii.Care suna dimineata la usile celor saraci pentru a lasa mincare si haine, fugind, ca nu cumva sa fie vazuti.
Si dansurile, cintecele, modul cum soacra mea araboaica ma hranea in gura cu mina ei ca sa-mi arate dragostea si pretuirea ei.
DE CE CRED ALBII CA SINT O RASA SUPERIOARA? Sarmani zombies neluminati de soare, gelosi pe bucuria noastra de a trai...
CEI CE CRED ASTA...O DEDICATIE PENTRU VOI

Reckoner
Can you take it with you
Disavow the pleasure

You were not to blame for
Bittersweet distractors
Dare not speak his name
Did I cater to all you
All your needs?

Because we separate
it ripples our reflections
Because we separate
it ripples our reflections

Reckoner

Did I cater to all you
All your needs?

2 comments:

Aici parintii sunt vinovati. Copii aud in casa ce se vorbeste si pe urma discuta intre ei. Am auzit o povestioara despre un copil adoptat care are 7 ani si a aflat de la copii acest lucru. De unde stiau copii? Am si eu un copil de 4 ani si 1/2 adoptat si am inceput sa-i spun cate ceva despre acest lucru pentru a nu avea mai tarziu surprize.

da, e cel mai bine, altfel saracul are un soc mai tirziu cind afla...asa stie bine cine este si te pretuieste pentru ca l-ai adoptat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites