Wednesday, July 8, 2009

Michael Jackson nu m-a atins niciodată. Tatăl meu m-a pus să mint pentru bani, recunoaşte Jordan Chandler, cel care l-a acuzat pe star de pedofilie

Cuprins de remuşcări după moartea megastarului, Jordan Chandler, cel care l-a acuzat în 1993 pe Michael Jackson de pedofilie, mărturiseşte că totul a fost doar o înscenare, scrie site-ul smaknews.com.

Foto (1)

"Nu am intenţionat niciodată să-l distrug pe Michael, dar tatăl meu m-a pus să spun numai minciuni. Acum nu mai pot să îi spun lui Michael cât regret răul pe care i l-am făcut şi nici nu mai pot spera ca el să mă ierte", ar fi declarat Jordan Chandler, citat de smaknews.com.

În 1993, Jordan Chandler, în vârstă de 13 ani, a spus poliţiei şi psihiatrilor că Michael Jackson l-a obligat să întreţină relaţii sexuale cu el şi le-a dat acestora o descriere detaliată a părţilor intime ale cântăreţului.

Cazul a fost soluţionat în afara Curţii de Justiţie, iar Jackson a plătit familiei lui Chandler 22 de milioane de dolari. Cu toate că scandalul s-a soluţionat, Michael Jackson, dărâmat emoţional şi fizic, a început să ia antidepresive.

Declaraţiile de acum ale tânărului dau sens unei înregistrări descoperite pe vremea procesului. Atunci, Evan Chandler, tatăl lui Jordan spunea: "Dacă mergem mai departe cu asta, vom câştiga "in stil mare". Nu am cum să pierd. O să obţin tot ce vreau şi el va fi distrus pentru totdeauna!"

Jordan ar fi declarat că tatăl său l-a pus să spună că Jackson l-a atins în zonele intime, l-a sărutat şi a întreţinut chiar şi relaţii sexuale cu el.
"Acum, pentru prima dată, nu mai suport să mint. Michael Jackson nu mi-a făcut nimic, totul a fost o minciună a tatălui meu care vroia să scape de sărăcie", a declarat Jordan, însă mult prea târziu pentru a-i oferi linişte cântăreţului pentru toate traumele suferite din cauza acuzaţiilor nedrepte.
sursa

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites