Sunday, July 19, 2009

LIMBI LA DESENELE COPILARIEI

Am participat la concursul de pe siteul desenele copilariei , respectind conditia de a gazdui pe blogul meu superb o luna bannerul lor. Postul meu, desigur, sublim este aici.
Voiam sa cistig locul 1 care era un Nokia, pen'ca lui fiimea i s-a stricat telefonul si chiar aveam nevoie de unul.
Acum, cind s-au ales cistigatorii, ma putin inspumez. De ce?
Nu pentru ca postul meu, again sublim, nu a cistigat NEAPARAT, ci pentru ca criteriile de cistig nu s-au respectat.Daca pina acum cistigatorii, spuneau baietii de pe site, erau desemnati in functie de calitatea articolului DESPRE DESENE ANIMATE, am observat cu stupoare ca pe locul 1 a fost selectat un blog in care postul respectiv nu vorbea DELOC despre desene animate in schimb dadea limbi abundente blogului desenele copilariei.
Pai, bine, in acest context se cheama spammereala ce au facut baietii. Daca era concurus de limbi, trebuia sa o spuna pe fata ca Bad Pitzi care chiar a organizat un concurs de limbi, si mi s-a parut f cool ideea.
Concluzia mea este NESIMTIRE SPECIFIC ROMANEASCA AMESTECATA WITH A DASH OF SPAM
Nu mai faceti trafic desenlor copilariei. Daca au creier in cap, ar trebui sa gaseasca alte metode de a-si face trafic, nu teapa data bloggerilor.

2 comments:

la astfel de concursuri nu are rost sa participi deoarece fiecare are omul lui care va castiga indiferent daca dai dovada de ingeniozitate sau nu...un fel de loto unde daca nu ai observat se castiga numai de sarbatori religioase mari...parca vad ca urmatorul castig va fi de Sfanta Maria

da, in sfirsit m-am prins si eu...cam tirziu...pacat macar nu a cistigat cineva care chiar a scris despre subiect, chiar daca nu eram eu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites