Friday, July 31, 2009

FUN DE WEEKEND-LEAPSA DE LA LIA







































Care a fost primul/prima:


maşină
:O, da! Celebrul Ferrari rosu, darul de nunta pe care l-am facut praf in desertul Negev....the good times

călătorie în perimetrul ţării
: turul Romaniei intr-o Dacie 1100-exista-Imi aduc aminte de Sfantul Gheorghe pentru ca faceam pipi pe mine si nu aveam unde sa ma duc ca tantile vorbeau doar ungureste. Am facut pe strada, sub un pom, sub privirile socate ale trecatorilor si ochiul vigilent al bunica/mii.Aveam 4 ani.

călătorie în afara ţării
: aul lang syne..1990, Israel.cind m-am dat jos din avion pe Ben Gurion am facut shock senzorial: ochii-orbiti de soarele puternic si de culorile stridente ale florilor, nasul-innebunit de aromele plantelor, auzul bombardat cu strigatul muezinilor-tocmai era ora rugaciunii.

amintire
: Lia sint in ton cu tine-la 3 ani am scurs paharele lasate de musafiri care erau pline de tuica. Am intrat in coma alcoolica, nu inainte de a trage fata de masa ca sa ajut la strinsu' mesei, fapt ce s-a soldat cu distrugerea portelanurilor de Rosenthal vechi de 100 de ani.

animal de casă: un catelus de citeva saptamini alb ca un puf cu ochi albastri, pe care l-am bagat in cuptor dupa ce il spalasem in chiuveta. Voiam sa-l usuc. A doua zi maica/mea oripilata l-a dus inapoi. Nu mi-a zis unde.

îndrăgosteală: clar, Paulica care avea obiceiul de a-si suge degetul mic de la mina stinga pina ii ramasese scheletic. Am inceput si eu din solidaritate, pe la 4 ani. Imi aduc aminte cum ii dadeam din portia mea de pasta de dinti roz, chinezeasca, "Primavara"cu gust dulce acrisor sa manince, si cum il alergam prin curtea gradinitei urlind"Paulica te iubesc". Da' el nu statea.

descoperire: ca daca ma frec cu spatele gol de oglinda cea mare din dormitor, imi vine sa fac pipi.

job
: bijutier. Not so funny.

idol: Pentru intrebarea asta si-au luat multi bataie in liceu.Sacrilegiu! JIMI HENDRIX AND JANIS JOPLIN ARE THE BESTER!.

creaţie: o pereche de cercei de argint lungi, in forma de piramida pe care i-am purtat muuult, pina i-am pierdut la mare.

Cine ia leapsa mai departe?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites