Tuesday, June 16, 2009

A-TI IUBI APROAPELE CA PE TINE INSUTI

Intrebare :Ce inseamna a indeplini legea " A iti iubi aproapele ca pe tine insuti?"
Cum poti pune in practica acest lucru?
Raspunsul Ravului Laitman:Cuvintele sunt probleme aici...
Asta inseamna ca eu recunosc toata creatia ca parte din mine, ca parti din mine.
Dar cum as putea eu oare sa simt asa? Deoarece eu cand merg cu masina sunt pregatit sa ii omor pe toti, eu ma uit la altii cu nepasare totala, eu ii urasc, eu ma uit la lume cat este de rea, opusa si tampita.
Rav: Ai inteles? Bine
Acum eu incep sa ma gandesc ca toate acestea sunt de fapt eu, incluzand tot, statatorul, vegetativul, animalicul incluzand omul, toate sunt eu.
Dar eu vad aceste parti in afara mea. Am aceasta imaginatie. M-au stricat pe mine, asa m-au facut, in asa fel ca sa vad totul de dinafara. De ce? Ca sa pot sa discern puterea separarii, aceasta care se numeste ego.
Cum recunosc egoul?
Daca eu acuma incep sa ii vad pe toti ceilalti, toata lumea aceasta ca a mea si ca orice lucru ma deranjeaza, aceasta se numeste ego.
Deci Iubirea aproapelui ca pe tine insuti se spune cu alte cuvinte...
Prin aceasta tu iti inapoiezi tot Vasul tau la tine insuti/vei putea sa doresti sa incepi acest proces numai daca te ridici deasupra egoului ce doreste sa desparta toate partile din lume si tu vrei sa le reunesti impreuna ca fiind ale tale, Vasul tau.
Doar in conceptia perceptiei acestei realitati inseamna ca eu sunt indepartat de tine. Atunci incepi sa recunosti forta aceasta a despartirii care este egoul.
ATUNCI tu incepi sa ceri sa ti se dea tie sa obtii puterea unitatii tuturor partilor din lume, care toate sa se uneasca precum unul, caci toate iti apartin.
sursa kabbalah romania

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites