Thursday, May 21, 2009

O NOUA LEAPSA DE LA LIALIA


1. Obsesia curentă.
Tocmai m-am eliberat de obsesia fata de iubitul meu. Sufletele-pereche sint usor suplinite de nagual-'dublu'. Cine mai are nevoie de suferinta cind dublul e mereu cu tine?

3. Ce porţi astăzi?
Roz/God o culoare care nu ma caracterizeaza deloc. Cred ca a venit vara si m-a batut soarele in cap.


5.
De ce e ziua de azi specială?
Pentru ca am hotarit ca azi sint mai puternica decit ieri.After all what doesn't kill u makes u stronger.So cliche and so tru~!

6. Ce ai vrea să înveţi să faci?
Kendo.

8. Ce asculţi acum?
Qoran.

10. Ce fel de îngheţată îţi place?
De menta.Si fistic.Si malaga.Si lamiie.

12. Ţelul cel mai dificil?
Libertatea. Ca o bruja ce se respecta nici macar nu inteleg ce e aia.Dar vreau pentru ca e greu.Si pentru ca altfel inseamna ca am trait degeaba pe pamint.

14. Daca ai putea avea o casă plătită, aranjată şi mobilată doar pentru tine, unde ar trebui să fie?
In Goa cu oceanul fosnindu-mi noapte buna.

17. Ce cauţi la un prieten?
Intelegere, loialitate, disponibilitate. Uneori cind sint prabusita sa ma ridice.

19. Genul preferat de muzică?
Aia care ii vorbeste sufletului meu. Lately m-am indragostit de Gnarls BArkley. Dar stiti ca v-am innebunit deja.

21. Jobul de vis?
Să fiu Carlos Castaneda.

23. Dacă ai avea $200 acum, pe ce i-ai cheltui?
Pe o minivacanta la Piatra Arsa.

25. Fashion pet peeve?
Fustele/rochiile prea scurte.

28. Daca viaţa ta ar fi un film, ce titlu ar trebui să aibă acesta?
Hero.

29. Ce nu lipseşte niciodată din geanta ta?
Ai innebunit? Numai simpla intrebare si imi da tremuraturi de inimioara.RUJUL, cum poate cineva sa traisca fara?

leapsa de la lialia

2 comments:

Ce tare eşti! :) Toate răspunsurie au fost atât de profunde şi "de-ale tale". Până la ultimul răspuns :)) M-ai dat pe spate :)) Te pup, rujato! :)

Te iubim!!!

Chiar ma apucasem si eu sa le joc jocul si incepusem sa caut date false :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites