Wednesday, May 13, 2009

MAI, IERUSALIM




































































































Ma urc pe Muntele Maslinilor si ma astept sa-l intilnesc pe Sfintul Petru ce isi avea una dintre case aici. Timpul nu exista, dar strigatele arabilor ce te imbie la intrarea in manastiri sa cumperi suveniruri imi aduc aminte ca, buimaca, pasesc prin timp, pe muntele sfint. Ma uit in zare si cupola de aur a Domului Stincii imi arata pe unde va veni Messia, prin Poarta de Aur, cind, dupa ce va sufla din cornul sau sacru, shofarul, isi va aduna armatele pentru a da ultima lupta. Muezinul cheama la rugaciune si Allah imi sopteste la ureche ca alturi de Iisus, Messia, la batalia cea mare de pe cimpia Meggido va participa si Imamul Ali. Un corb croncane linga crucea de pe acoperis chemind mortii viitori pentru a-i calauzi spre Paradisul Eroilor- Cimpiile Elizee. Eu cred ca arata ca Muntele Maslinilor cu flori si arbori fermecati in mai, la Ierusalim.

De peste drum se aude o explozie. Soldatii vor veni din moment in moment.Nu mi-e frica. Linga mine corbul deschide norii si imi arata calea pe care o s-o iau intr-o buna zi. Pelerinii se ascund in biserica de marmura racoroasa si stau alaturi de printesa franceza ce a fost inmormintata cu tandrete de sotul ei, prea devreme, in capela azurie. Aerul biziie a viata. E sunetul eternitatii.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites