Saturday, May 16, 2009

EUROVISION 2009-2

MOLDOVA-Pe bune mi-a placut fata aia, voce misto, dans ethno destul de corect, voce buna. Bonus-a cintat in romaneste. Respect!De Ce dracu Elena Gheorghe cinta in engleza?
MALTA-O Angela Similea mai tinara cu 35 de ani si mai grasa cu 35 de kile. Voce cu potential, melodie ce sigur i-ar fi placut lu' Coana Leana. Pfff..
ESTONIA-fata tunsa a la EBA, rochii ca la Ateneu, quartet de strings, violoncel si vioara misto, cel mai class act de pina acum.Chiar mi-a placut, dar putin prea klasse pentru Eurovision.
DANEMARCIA-am remarcat pantalonii geniali ai chitaristului lor, negrii si cu multe multe multe lanturi. Asa o sa ma imbrac cind o sa mi-o trag intr-o seara salbatica. Ma rog unele masuri puteau fi considerate soft rock. Daca doreai cu tot dinadinsul. Se poate si mai rau.
GERMANIA-my fav sofar-De ce nu au aratat-o pe DITA mai mult?De ce nu au lasat-o sa faca un strip? De ce le-a aratat doar pe dansatoarele
alea?DITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.Muzica misto cum stiam ca e.
TURCIA-HADISSE-SCARBOS-clar dansatoarele noastre tiganci maneliste sint mai delicate, mai talentate si au mai putine sunci. God?Asta era favorita?Care melodie?Care dans...oricare dansatoare orientala ar rosi de rusine daca ar vedea-o pe Hadisse care nu are nici o legatura cu bellydance, dar are cu bordelul, clar. Unde e trupa Albatros si Naste din Berceni, incep sa am nostalgii...
ALBANIA-De ce nu au lasat-o pe Dita sa...ah da, pai daca au lasat-o pe Lolita asta mica sa exploateze fanteziile sexuale ale barbatilor potenti financiar si impotenti in alta parte...mai scurta fusta se putea?
NORVEGIA-clar mi-a placut-baiatul ala zimbea foarte foarte pozitiv, ca la o terapie tao, si stia bine la cetera. Melodia m-a binedispus, brought some good vibes in, ca era nevoie. (cred ca o sa am cosmaruri cu rusoaica urlind MAMOOOOOOOO)
acum sint niste 'tarzi angajati pe pile la TVR1 care se fac ca traduc in direct.Ma duc sa ma pish.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites