Tuesday, May 19, 2009

Esti Responsabil Pentru Toate Crimele Din Lume


Postat pe 17 mai 2009 la 10:03am
Ce înseamnă a fi un girant? Dacă eu sunt girant, apoi în cazul în care persoana pentru care sunt garant incalca legea, autorităţile pot veni la mine şi sa ma puna în închisoare în locul lui, pentru că mi-am luat obligaţia de a fi girantul lui!
Sau, să spunem că persoana nu-si achita un credit bancar. Chiar şi fără să vorbesc cu el, banca poate cere plata împrumuturilor, de la mine. Asta e legea de garantare reciprocă, în acţiune. Este Legea indestructibila a Naturii, care ne leagă împreună, şi n-o putem ignora.
Cat de nedreapta, cat de machiavelic întortocheata şi cruda este natura, incat să pună oameni care se urăsc reciproc într-un spaţiu închis şi le dea dorinte si impulsuri oribile. Si apoi, sa ne faca sa pedepsim o persoană în locul alteia! Dacă am putea, de fapt, această lege, ne-ar face să explodam literalmente de indignare.
Mai mult decât atât, eu pot deveni responsabil, nu numai pentru consecinţele acţiunilor celuilalt, dar şi pentru faptul că el le-a comis, în primul rând. Cu alte cuvinte, faptul că cineva distruge, face crime, violuri şi fura, este vina mea, si de aceea, este doar pentru a cere compensaţii de la mine şi de a ma pedepsi pe mine. Garanţia nu este faptul că va trebui să compensezi daunele făcute de altcineva, ci, că trebuie să garantezi că faptele sale vor fi bune. Şi dacă el a acţionat, negand acest aspect, înseamnă că am fost complice la acţiunile lui.

Se pare că, fiind astfel partasi la orice mică abatere, cauzam nelegiuiri multor oameni din întreaga lume. Si asta, cu siguranta se va rasfrange asupra mea - eu voi fi pedepsit. Nu ne putem imagina in ce masura absoluta, legea de garantare reciprocă, ne include si pe noi, in tot felul de lucruri, fără acordul nostru. Este peste tot - chiar şi în gândurile, intenţiile şi acţiunile noastre.

Fiecare dintre noi este "ghidul" altora pe tot parcursul vieţii, similar cu un maistru papusar, care conduce şi controlează marioneta. Cu toate acestea, nici unul dintre noi nu simte ca nu el este cel care conduce, ci de fapt este condus. Dacă ne-am putea vedea dependenţa noastra reciprocă, ne-am pierde libertatea si am deveni roboţi. In asta consta motivul ascunderii conexiunii noastre reciproce, universale şi este în curs de dezvăluire treptata, pe măsura ce putem s-o acceptam şi să o transformam în ceva pozitiv.

Cum poate deveni ceva pozitiv? Dacă fiecare dintre noi se va conecta cu celelalte persoane. Cu toate acestea, acest lucru nu trebuie să se facă din teama noastra sau din cauza presiunii, ci din propria noastră dorinta libera de a oferi dragoste altora.

Kavana

sursa kabbalah romania

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites