Tuesday, April 28, 2009

UN PROZAC LA DOMNUL MESSIA?

Ceea ce nu indrazneam nici sa sper s-a dovedit a fi adevar dumnezeiesc. Baiatul HorusRa ESTE MESSIA reincarnat in Romania! Senzational! Nemaivazut! Acum si gratis pe google pentru a va patrunde de razele sfinteniei lui online. Sfinteste undele diavolesti ale internetului!


P.S.-NU, nu aberez. Omul se crede Messia pe pamint. Sa mai traduc? Iisus Christos e printre noi. In lumea lui HorusRa.
http://www.messia.ro/
"
Eu, Messia Iisus Hristos, sunt acum aici, reincarnat in Romania. M-am intors, asa cum v-am promis; dar am venit tot asa de simplu si modest ca in urma cu 2000 de ani. Am venit asa cum am vrut Eu, si nu asa cum ati fi vrut voi sa vin. Da, am venit cu norii: norii albi sunt sfintii, martirii, apostolii si ucenicii Adevarului Divin. Voi veni si cu navele-nori, spectaculos, asa cum va doriti, insa va fi prea tirziu sa Ma recunoasteti atunci..."

Nu va ingrijorati. Exista Prozac daca face mai urit! Oh da! Viata e frumoasa si merita traita. Surisul interior devine o practica permanenta cind traiesti in RRRomina.

3 comments:

=)) OMG OMG OMG Deci Horusel nu este doar cel mai bun prieten al pasarilor, dar este si Messia pe pamant si a venit la fel de modest cica(love the outfit...NOT). Si eu care credeam ca nu mai avem nici o scapare, dar uite cati intelepti avem printre noi! Watch out GM!

ce nu inteleg DE CE GENTUTZA? e si prietenul homosexualilor?Tovarasul lor?iubitul tatal etc?

Repet...he is bird friendly =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites