Sunday, April 26, 2009

Nopti matoale cu Carlos Castaneda - nebunia voodoo rebela


deDoktor Snake
Junie 17, 2004












Am fost surprins sa aud de la un prieten de al meu ca am scris o data o carte intitulata "Cartea de vraji voodoo a doktorului Snake". Nu aveam nici o amintire ca as fi facut asa ceva. Daca da, mi s-ar fi parut o carte ciudata de scris. Am pus mina pe o copie intr-una din zilele trecute si mi s-a parut ca are in ea o gramada de prostii. Vraji si magie si alte chestii de genul. Cum ar putea cineva crede serios ca un ritual nebunesc cu potiuni si oase ar putea avea efect in lumea reala? E ceva impotriva bunului simt si al stiintei. Uitati-va la Bill Gates-el este miliardar si nu a avut nevoie pentru asta de nici o chestie oculta. Pun pariu ca o gramada de oameni ce se ocupa cu ocultul isi doresc sa devina bogati si practica ritualuri prostesti pentru a obtine averi. Dar ei nu reusesc niciodata! Stiti pe cineva care a devenit bogat utilizind modalitati oculte? Ca eu nu stiu pe nimeni.

Band pe rupte cu un shaman


Ma rog...okay...admit. Am cunoscut pe cineva. Acu' e mort. Numele sau era Carlos Castenda, autorul "Invataturilor lui Don Juan" si "Artei visatului". Il stiam de 8 ani cind am auzit ca a murit.

Eram in L.A. odata, cind l-am intilnit printr-un prieten comun. M-a invitat la el in apartament pentru a "trage o dusca". Dupa ce am deschis o sticla de whisky Wild Turkey i-am spus:"Carlos esti un nenorocit de sarlatan. Ai inventat totul! Nu esti nici un fel de shaman. Ti-ai luat chestiile despre visat din misticismul tibetan, iar tacerea interioara- oprirea dialogului interior si oprirea lumii de la misticul ala rus Gurdjieff. Pot sa continui cu lista omule. Nu a existat nici un Don Juan si nici un Don Genaro."

A hranit visele milioanelor de oameni


Carlos a deschis o alta sticla, a ris in continuu si mi-a replicat: "Poate da, poate nu...dar am alimentat visele a milioane de oameni. Le-am dat ceea ce isi doreau si aveau nevoie. Si m-am imbogatit. Sint Incredibil de bogat. Si ma simt atit de bine....puterea ce ti-o da asta. Pot sa fac ce naiba vreau. Orice."
"Pai..si ce faci?" l-am intrebat "Ma duc la petreceri si agat fete frumoase printre altele" Am facut o pauza sa mai beau niste whiskey. Apoi i-am zis singurul lucru care putea fi spus in astfel de circumstante: "Carlos du-ma si pe mine la una dintre petrecerile astea"

M-a dus doar la una. Pe vremea aia, nu chiar surprinzator, ma luptam sa supravietuiesc si eram un scriitor sarac. Jeansii mei aveau pete Dumnezeu stie de ce si citeva gauri. Asa ca nu-mi puteam permite sa aduc nici un supermodel in apartamentul meu saracacios.Chestia ciudata a fost ca CC si-a petrecut cam o ora trancanind cu un supermodel din L.A. si apoi a venit la mine lasind-o de izbeliste.

Ingrozitor de adevarati

M-a tras intr-un colt si mi-a zis:"Au fost multe metafore in cartile mele. Dar trebuie sa stii un lucru: Don Juan si Don Genaro sint adevarati, mortal de adevarati. Aproape nimeni nu a inteles ca lucrarile mele erau carti de vrajitorie rebela-ca un fel de voodoo rebel. Nu au fost luate la adevarata lor valoare. Juan si Genaro erau shamani ce te pacaleau, intelepti nebuni ca si sufi. Nu stiai niciodata ce avea sa urmeze cind erai cu ei. Si asa si trebuie sa fie. Nu avea incredere in nimeni, mai ales in invatatorii spirituali ai acestei lumi"
Cu aceasta a zis ca e timpul sa guste din placerile acestei lumi. Inainte de a pleca cu fotomodela mi-a soptit la ureche:"Adu-ti aminte sa fii un vrajitor nebun. Da-le in ma'sa de reguli!"


A disparut apoi in noapte. Urmatorul lucru pe care l-am aflat despre el a fost ca a murit. Termenul de "vrajitor rebel" mi s-a fixat in creier. Si prietenul meu mi-a spus ca asta m-a inspirat sa scriu prostia aia de carte numita "Cartea de vraji a doktorului Snake".
De ce am facut-o, nici eu nu stiu. E mult, mult mai bine sa ai o slujba adevarata, chiar daca asta inseamna sa servesti la un bar sau sa vinzi hamburgeri. Macar in felul asta nu vinzi vise.

3 comments:

Ar trebui sa citeasca si Gm asta si sa nu mai vanda vise care nici macar nu duc nicaieri, aviz si lui bodhi btw.

esti rea...visele lor duc la...banca

Oare nu le e frica de ce s-ar putea intampla in aceste excursii, karmic ma refer, de exemplu sa cada bolovani peste ei sau sa apara un scorpion in pantof...hm...poate de aia a ales Gm hotel de 3 stele...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites