Thursday, April 9, 2009

Institutiile filantropice ale sauditilor


Bineinteles ca toti colegii mei din bransa s-au intrebat care erau intentiile mele. Mi-au dat un exemplu. „Uite cum finanteaza sauditii aceste grupari... sauditii au infiintat mai multe institutii filantropice pe o strada in Virginia, mai exact Grove Street nr. 555, Herndon, Virginia.”
„Bine, am zis eu ... sauditii sunt teroristi ... si ce-i cu asta?” „Aceste institutii filantropice finanteaza institutii ca Fratia Musulmanilor, Hamas, Hizballah, Al-Qai’da. Asadar, sauditii beneficiaza de deduceri de impozit pentru terorism. Acestia au infiintat niste grupari de fatada si astfel toate gruparile teroriste din SUA si gruparile de fatada primesc banii sauditilor sub forma de donatii caritabile”. „Nu se poate ... iti bati joc de mine?” „Nu, chiar asa este”.
Mi-au mai spus ca langa locuinta mea din Tampa, Florida, traiau unii dintre cei mai mari teroristi din lume. Era vorba de doi profesori de la universitatea din Florida. Unul dintre acestia, care tocmai plecase din tara si se afla acum in Siria, era liderul mondial al Jihad-ului Islamic. Al doilea la comanda dupa el, liderul Jihad-ului Islamic din emisfera vestica, este dr Sami Al-Arian, profesor la universitatea din Florida de Sud.
„Cred ca glumesti... asa ceva nu poate fi adevarat.”
Ei bine asa e, acestia strang bani din toata America si ii trimit in Siria si in Palestina pentru a angaja atacatori sinucigasi care sa ii omoare pe evrei. Am primit si casete video in care profesorul Al-Arian era pe scena cand unul dintre prietenii lui s-a ridicat si a spus: „Ia sa vedem cine da 500$ pentru a omori un evreu? Exista oameni in Ierusalim care sunt dispusi sa injunghie un evreu pe strada, dar avem nevoie de 500$.” „Toti acesti bani, adauga el, vor intra in Comitetul Islamic pentru Palestina.” Acest comitet este de fapt gruparea de fatada din S.U.A. pentru Jihad-ul Islamic Palestinian. Vazand toate acestea m-am asigurat ca totii prietenii mei din FBI si CIA vor primi si ei aceste dosare.
„Bine dar de ce nu l-ati dat in urmarire judiciara pe tipul asta din moment ce stiti de el inca din 1989?”, am intrebat eu, la care mi s-a raspuns: „Am vrea noi ... am incercat sa il dam in judecata, dar deoarece toti banii pe care ii primeste provin de la sauditi si cum ni se ordonase sa nu intreprindem nici o actiune care sa deranjeze guvernul saudit, nu am putut sa ne atingem de el.”
„Ei lasa ca pe mine nu ma deranjeaza sa pun guvernul saudit in dificultate”, am spus eu ... si stiti ce am facut? Am donat bani institutiei de binefacere care strangea fonduri pentru teroristi caci numai astfel legea din Florida imi dadea dreptul sa dau in judecata institutia filantropica pentru a afla unde se duc banii mei. Situatia a fost hilara.
La inceputul lui martie 2002 am elaborat o lunga actiune judiciara in care il demascam pe profesorul Sami Al-Arian, amintind toate infractiunile pe care le-a comis, toate atacurile cu bomba din Israel, precum si afacerea de strangere de fonduri din America pentru finantarea terorismului. Am mentionat si faptul ca Sami Al-Arian primea banii de la sauditi care convinsesera guvernul sa nu il dea in urmarire judiciara pe motive politice. Din cauza avizelor de securitate pe care le detin, tot ceea ce scriu are caracter de material secret si din aceasta cauza inainte de a fi publicat trebuie trimis la guvern pentru a fi cenzurat. De aceea a trebuit mai intai sa trimit actiunea judiciara pe care o elaborasem la CIA. Cei de la CIA au fost nespus de incantati si m-au incurajat in ceea ce am intreprins: „este foarte bine, nici noua nu ne plac sauditii, da-i in judecata si arata-le lor!”
Trei zile mai tarziu m-am trezit cu doi agenti FBI la usa: „stiti ca exista doar 21 de oameni in guvernul american care cunosc aceste informatii iar dumneavoastra sunteti al 22-lea? Cum ati intrat in posesia acestor informatii?” „Imi pare rau, dar nu pot sa va spun, este privilegiul relatiei avocat – client”.
Cu o zi inainte sa inaintez actiunea am primit un telefon de la Ministerul Justitiei al SUA. Am fost rugat sa nu inaintez actiunea a doua zi: „John, te rugam nu intenta actiunea maine. O sa verificam institutiile astea saudite de binefacere, intentionam sa le inchidem dar mai da-ne un pic de timp.”
„Da, sigur intentionati sa le verificati, asta mi-ati spus si in ianuarie, si in februarie si acum e martie si nu ati facut nimic. Vreti mai mult timp? Va mai dau pana maine la ora 16.00. O sa inaintez plangerea maine la ora 10.00, iar la ora 16.00 o sa fac publica adresa institutiilor filantropice saudite.”
Asadar, urmatoarea zi am depus plangerea la ora 10 si am anuntat presa ca urma sa fac unele dezvaluiri mai tarziu.
La ora 10.15 guvernul american a lansat operatiunea Green Quest, in care s-a executat un raid asupra tuturor institutiilor filantropice saudite, in urma caruia, in mai putin de o ora, toata reteaua saudita de spalare a banilor din America a fost inchisa. Dovezile gasite au fost atat de convingatoare incat in prezent profesorul Al-Arian se afla in inchisoarea federala asteptand sa fie judecat. Complicele sau [Sameeh] Hammoudeh a fost de asemenea pus sub acuzare ca si alte 32 de persoane implicate. Toti au fost acuzati, mai putin sauditii.
La o luna dupa ce intentasem procesul impotriva lui Al-Arian am reusit in sfarsit sa dau lovitura. Am invitat 40 dintre cei mai de seama avocati din America la St. Petersburg, Florida. Urma sa le propun o afacere ... si ce mai afacere! Intentionam sa le cer sa puna la bataie cateva milioane de dolari din banii lor pentru a face ceva pentru America – eu fiind sarac, nu dispuneam de o asemenea suma. Insa vorbim aici de avocati ca Ron Motlez, avocati care castigasera miliarde de dolari din procesele impotriva industriei de tutun sau azbest.
„Vreau sa va uitati la dovezile pe care le-am adunat. Aceleasi banci si institutii filantropice saudite care l-au finantat pe Al-Arian au finatat si gruparea terorista Al-Qai’da.” „Ceea ce va cer eu este sa inaintati o actiune civila comuna catre Curtea Federala din Washington in numele tuturor celor ce au murit in atentatele din 11 septembrie [2001].” Eu o sa lucrez benevol si o sa strang toate dovezile de care aveti nevoie, va voi pune in legatura cu expertii, va voi asigura toate documentele necesare ... trebuie sa facem acest lucru pentru America.”
Avocatii au studiat toate documentele pe care le-am adunat, iar in 15 august 2002 au intentat cel mai mare proces din istoria Americii inaintat la Curtea Federala din Washington DC prin care cereau sauditilor despagubiri in valoare de un trilion de dolari. In actiune se sustinea in principal ca toate aceste banci saudite aveau un singur lucru in comun: toate ii ofereau lui Ossama bin Laden mita in valoare de 300 de milioane de dolari pe an pentru ca acesta sa lase Arabia Saudita in pace si sa se ocupe de altcineva, lucru pe care l-am simtit pe pielea noastra in 11 septembrie. Sauditii trebuie sa plateasca pentru neglijenta lor, iar procesul decurge destul de bine.

Sa invatam din experientele din trecut
Din ce in ce mai multi oameni din CIA si FBI se folosesc de mine pentru a obtine informatii. Pare incredibil, dar am chiar propria mea emisiune sambata dimineata la postul de televiziune Fox care emite la nivel national. Emisiunea mea este transmisa in direct la ora 11.20. Postul de radio ABC mi-a oferit de asemenea un program radio national, transmis insa in direct la ora 22.30, ora cam tarzie pentru multi dintre dumneavoastra. La varsta a treia am devenit profesor. Acum 25 de ani eram mult mai tanar si mai subtirel, dar nu primeam atatea email-uri cate primesc acum. In prezent primesc in jur de 500-1000 de email-uri pe zi de la barbati si femei din bransa serviciilor de informatii din intreaga lume.
Trebuie sa punem capat raului care a pus stapanire pe aceasta lume. Trebuie sa recunoastem faptul ca Al-Qai’da nu s-a impus de una singura, calea pe care a urmat-o fiind dictata de nazism. Doctrina Al-Qai’da este asemenea celei sustinute de arabii nazisti care ii urasc pe evrei, urasc democratia, precum si cultura occidentala si tot ceea ce implica aceasta. Al-Qai’da nu este de fapt nimic mai mult decat expresia religioasa a fascismului arab. Noi i-am permis acestei ramuri a nazistilor sa supravietuiasca si sa se dezvolte iar acum s-a intors impotriva noastra.
Trebuie sa ne straduim mai mult. Copiii reprezinta mostenirea noastra si daca vrem ca acestia sa traiasca in siguranta, trebuie sa ii invatam sa nu repete greselile trecutului. Toate generatiile trebuie sa cunoasca semnificatia acestor lumanari: trebuie sa stie nu numai ca una dintre cele mai mari tragedii din istoria intregii lumi a avut intr-adevar loc, ci si ca raul care a provocat aceasta tragedie – nazismul – a supravietuit din cauza ca noi nu am fost suficient de vehementi in lupta impotriva acestuia. Noi nu am dus treaba la bun sfarsit. Trebuie de asemenea, sa le spunem copiilor nostri ca in toate generatiile, barbatii si femeile Americii au stat umar la umar cu fratii evrei, crestini si musulmani. Impreuna ne-am ridicat impotriva urii. America este acum unita, iar noi vom castiga razboiul impotriva terorii, vom duce la bun sfarsit ceea ce a fost inceput acum mai bine de jumatate de secol. Trebuie sa stabilim standarde conform carora a invata un copil sa urasca este una dintre cele mai rele forme de abuz de minori. Trebuie sa colaboram pentru a pune capat rasismului, trebuie sa ii invatam pe copii sa isi aduca aminte de Holocaust si sa fie mandri de cei ce i-au supravietuit si care ne-au inspirat prin curajul lor. Sa ne unim in numele si in onoarea acestora pentru a lupta impreuna pentru ca ceea ce a fost sa nu se mai intample niciodata!

Despre autor:
John Loftus este fost procuror al Ministerului American de Justitie si locuieste in St. Petersburg, Florida. Pe cand era tanar ofiter in armata americana a ajutat la pregatirea israelienilor intr-o operatiune secreta care a schimbat cursul luptei in razboiul Yom Kippur din 1973.
In timpul administratiei Carter si Reagan s-a ocupat de cazurile CIA si a investigat criminali de razboi nazisti, lucrand pentru Procurorul General al Statelor Unite ale Americii.
In calitate de avocat particular lucreaza pro bono pentru a ajuta sute de agenti secreti sa obtina permisiunea legala de a declasifica si de a face publice toate secretele vremii. Loftus este Vicepresedintele Comitetului Executiv al Muzeului Holocaustului din Florida.
Este de asemenea coautor (cu Mark Aarons) al lucrarilor The Secret War against the Jews (editura St Martin, 1994) si Unholy Trinity: The Vatican, the Nazis and the Swiss Banks (editura St. Martin, 1992, 1998). Urmatoarea carte care urmeaza sa apara se numeste Prophets of Terror: Jonathan Pollard and Peace in the Middle East.
Loftus poate fi contactat pe site-ul sau http://www.john-loftus.com.
Aceasta versiune a discursului a fost descarcata de pe site-ul:
http://www.navyseals.com/community/articles/article.cfm?id=4328.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites