Friday, April 10, 2009

Cele 12 promisiuni ale lui Isus facute celor devotati Inimii Sale Sacre



1. Le voi da tot harul necesar indeplinirii vocatiei la care au fost chemati.

2. Voi da pace familiilor lor.

3. Ii voi consola in toate problemele lor.

4. Ei vor gasi in Inima Mea un refugiu sigur in timpul vietii si mai ales in ora mortii.

5. Voi revarsa nenumarate binecuvantari peste toate lucrarile facute de ei.

6. Pacatosii vor gasi in Inima Mea un ocean infinit de iertare.

7. Sufletele slabe in credinta vor deveni fervente.

8. Sufletele fervente vor creste cu viteza la perfectiuni mari.

9. Voi binecuvanta casele in care imaginea Inimii Mele Sacre este expusa si venerata.

10. Voi da preotilor puterea de a atinge inimile cele mai inchise.

11. Cei care vor propaga aceasta devotiune vor avea numele scrise in Inima Mea si nu vor fi sterse de acolo niciodata.

12. Iubirea atotputernica din Inima Mea va da celor ce se Cumineca pentru 9 consecutive prime-vineri din luna, harul parerii de rau finale; ei nu vor fi in dezacord cu Mine in ora mortii, nici nu vor muri fara sa primeasca Sacramentele; Inima Mea va fi refugiul lor sigur in ultima ora.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites