Monday, March 2, 2009

RUGACIUNI BUDISTE


Un chinez si-a lasat amprentele picioarelor pe podeaua templului unde se roaga. De zeci de ani, el spune 2.000 de rugaciuni pe zi.

Dana Arama
Un calugar budist a impresionat pe toata lumea cu credinta sa. Hua Chi, in varsta de 60 de ani, se roaga de zeci de ani la acelasi templu, Tongren, din provincia chineza Qinghai. Ba mai mult decat atat, el spune intre 2.000 si 3.000 de rugaciuni pe zi, asezat mereu in acelasi loc in lacasul sfant, motiv pentru care pe podeaua din lemn, in locul in care Hua se asaza, au ramas perfect vizibile amprentele picioarelor sale. "Mi-am facut acest obicei, de a ma ruga mult si mereu in acelasi loc. De fapt, este ratiunea mea de a fi. Nu concep sa treaca nici macar o singura zi fara sa fac asta. Ma bucur enorm ca devotiunea mea are urme si in podeaua templului. Asa voi fi mereu prezent in templu, chiar si dupa ce am sa mor", a afirmat calugarul. Desi isi doreste sa continue sa faca la fel de multe rugaciuni ca si pana acum, Hua Chi este totusi constient ca, odata cu varsta, numarul acestora va mai scadea. "Probabil ca peste cativa ani nu voi mai fi capabil sa fac mai mult de 1.000 de rugaciuni zilnic. Varsta isi va pune amprenta asupra rezistentei mele fizice", a adaugat el.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites