Saturday, March 21, 2009

DECI SE POATE-ROCK CRESTIN

Se poate sa umplem stadioanele si altfel decit prin fotbal, prin manele, prin muzica cu tzitze si buci. Se poate sa ne adunam si pentru a cinta rugaciuni. Se poate sa fim impreuna si pentru alte lucururi decit drogurile, sexul sau bataile. SE POATE!

CINTECUL DESERTULUI

Aceasta este rugaciunea mea in desert
Tot ce este in mine este pustiu
Aceasta este rugaciunea foamei din mine
Dar Domnul meu este un Dumnezeu ce daruieste


Si aceasta este rugaciunea mea in foc
In slabiciune, in incercari si in durere
Exista credinta pe care am dovedit-o
Care este mai valoroasa decit aurul
Asa ca purifica-ma Doamne prin flacari


O sa-Ti aduc laude
Si nici o arma faurita impotriva mea
nu o sa mai reziste.


Ma voi bucura
voi marturisi
Dumnezeu este victoria mea
si El este aici.


Aceasta este rugaciunea mea in lupta
Victoria inca adasta sa vina
Sint un cuceritor, un mostenitor al lui Christos
Asa ca stau in picioare
Bazindu-ma pe promisiunea Sa.

Toata viata mea
In fiecare anotimp
Tu esti Domnul meu
am o ratiune de a cinta
Am o ratiune de a Te lauda

Aceasta este rugaciunea mea la cules
Cind favorurile si harurile tale curg
Stiu ca ma umpli ca sa ma golesti din nou
Saminta pe care am primit-o, o voi semana





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites