Friday, March 27, 2009

DE-A FI SA MOR AS VREA SA...


O alta leapsa preluata de la lialia dupa o idee originala de aici .

O tema foarte shamanica-asa cum stim in Tensegrity "there is no tomorrow". Fiecare zi trebuie traita impecabil, de parca miine mori. Si cum moartea este cel mai bun sfatuitor, trebuie s-o vedem mereu in stinga, si s-o intrebam atunci cind nu stim ce sa facem. Daca as mai avea 3 luni de trait....

1-as face recapitularea completa a vietii ca Vulturul sa nu ma haleasca cind dau coltul
2-mi-as asigura copiii material

3-i-as scrie fiecaruia de mina o carte cu cele mai frumoase, triste, dure intimplari din viata mea, cu poeziile preferate si la sfirsit o colectie de rugaciuni din toate traditiile, care te scot din orice situatie. As ilustra-o tot eu, cu arhicunoscutul meu talent la desen, prin care reusesc sa fac oamenii sa semene cu extraterestrii. Ca sa rida cu pofta dupa.

4- as invata finally un program de facut muzica si as face muzica pe care am visat intotdeauna sa o fac

5-as dansa zilnic flamenco si belly dance o ora

6-as face bine oricarei persoane care are nevoie
7-as face orice ca sa il mai ating o data pe omul pe care-l iubesc si as vrea
8-sa mor la Ierusalim, pe Muntele maslinilor, in mijlocul ierbei inalte, privind cerul albastru sagetat de razele dure ale vaii Kedronului, ascultind concertul pentru pian nr.2 al lui Chopin.
"SINT DEJA DARUIT PUTERII CE-MI STAPINESTE DESTINUL
SI NU MA AGAT DE NIMIC, ASA CA NU VOI AVEA NIMIC DE APARAT.
NU AM GINDURI, DECI VOI VEDEA
NU MA TEM DE NIMIC, DECI IMI VOI AMINTI DE MINE INSUMI.
DETASAT SI NESTINGHERIT,
VOI TISNI PE LINGA VULTUR
SI VOI FI LIBER"
CARLOS CASTANEDA-INCANTATIE din Darul Vulturului

Nu as vrea sa mor inainte de..a fi consumata de extazul iubirii.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites