Wednesday, February 4, 2009

PARABOLA-TOOL

We barely remember who or what came before this precious moment,
We are choosing to be here right now. hold on, stay inside...
This holy reality, this holy experience. choosing to be here in...

Abia ne amintim cine sau ce s-a petrecut inainte de acest moment pretios
Alegem sa fim aici, chiar acum. MAi rezista putin, stai inauntru...
inlauntrul acestei sfinte realitati, acestei sacre experiente, alegind sa fii aici, in...

This body. this body holding me. be my reminder here that I am not alone in
This body, this body holding me, feeling eternal all this pain is an illusion.

acest corp, acest trup ce ma tine, sa fie semnul care sa-mi aminteasca-
nu sint singur in
acest trup, acest corp ce ma retine, ce ma face sa ma simt etern..
TOATA DUREREA NU ESTE DECIT O ILUZIE.

Alive
SINT VIU

This holy reality, in this holy experience. choosing to be here in...
This body. this body holding me. be my reminder here that I am not alone in
This body, this body holding me, feeling eternal all this pain is an illusion...
Of what it means to be alive
Oh, ce inseamna sa fii viu


Swirling round with this familiar parable.
Spinning, weaving round each new experience.
Recognize this as a holy gift and celebrate this
Chance to be alive and breathing
Chance to be alive and breathing.

Rotindu-ma in aceasta parabola familiara
rotindu-ma, tesind fiecare noua experienta
recunoscind-o ca pe un dar sfint si celebrind aceasta
sansa de a fi viu si de a respira

This body holding me reminds me of my own mortality.
Embrace this moment. remember. we are eternal.
All this pain is an illusion.
Acest trup ce ma retine imi aduce aminte de faptul ca sint muritor
imbratiseaza momentul, adu-ti aminte ca sintem eterni

toata aceasta durere nu este decit o iluzie

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites