Friday, January 30, 2009

DE CE II E FRICA BISERICII CRESTINE DE REINCARNARE?

De mici am fost invatati de nenea popa de la biserica din colt, ca nu exista reincarnare. Ca e un pacat si sa gindesti asta. Ca exista doar aceasta viata si daca il ascultam pe tata parintele ne ducem cind crapam in rai. Ca nu conteaza daca suferim acum ca dupa aia o sa stam in rai la coada la coru' ingerilor (god ce plictis).Ca rocku' e de la satana maika (prin studii stiintifice s-a demonstrat puterea de energizare a muzicii rock).Ca suferinta innobileaza. Ca nu meritam sa vorbim cu Dumnezeu ca sintem impuri asa ca vorbeste taica parintele cu El in schimbul unui onorariu consistent. Ca sintem gresiti din nastere si suferim de o boala incurabila numita pacatul originar, care, orice am face, oricum am a da-o, tot ne omoara, ca deh, as i said before sintem eronati. Ca nu exista reincarnare, Da ma repet. Mare mi-a fost uimirea citind din Biblie paragrafele alea in care Iisus este intrebat de unii daca este Ilie sau Ioan Botezatorul, paragraf care atesta clar credinta israelita in reincarnare, la care Iisus nu le-a zis alora aberati nu exista reincarnare, ci le-a raspuns simplu NU. Citat din care biserica a facut un capat de tara ca iete Iisus a zis ca nu exista reincarnare. NU, nu a zis asa ceva, ci doar ca El Nu este Ilie. Ca deh nu putem fi toti Cleopatra sau HorusRa. Ca pe Origen, un sfint parinte foarte tru l-au anatemizat ca a zis ca exista reincarnare, am inteles. Ca pe acelasi Origen l-au anatemizat ca a zis ca exista apocatastaza iar am inteles. Apocatastaza e chestia aia identica cu budismul in care Origen le-a zis -o astfel. Cum pot io, sfint, urcat in rai sa ma bucur de-a pururi de fericire eterna, sa ma zbengui pe norisori roz cu ingerasii si sa ma bat cu perne de fulgi cu ei, cind jos, down under sint aia care urla in chinurile iadului, aia pe care dracii ii sfirteca cu furci de foc, aia pe care diavolitele ii devoreaza de vii ca apoi sa-i scuipe si s-o ia de la capat. Ce fel de sfint sint io care se poate bucura in liniste cind fratele meu, semenul meu, aproapele meu e in chinuri (rings a bell? compasiunea budista care spune ca toate creaturile trebuie scoase din iaduri si din sirurile reincarnarilor succesive ca sa fie mai intii aduse in paradis, si apoi, pt ca paradisul e tranzitoriu scoase din samsara?). Si precum spuneam, aia au luat foc cind au auzit asta si l-au afurisit pe saracu Origen.
Deci mare imi fu mirarea asta vara, cind vorbind cu un prieten israelian religios despre reincarnare, el imi spuse foarte mirat dar desigur ca noi credem in reincarnare, face parte din traditia noastra. Shock! Deci din moment ce crestinismu e bazat pe Vechiul Testament a.k.a religia iudaica, logic ca si Iisus credea in reincarnare, caci era un fapt al religiei mozaice. Nu stau acu sa discut miile si miile dovezi incontestabile ale reincarnarii. Problema pe care vreau s-o ridic este DE CE-I E FRICA BISERICII CRESTINE DE REINCARNARE? Am stat mi-am sucit mintea, mi-am deformat creierul si am ajuns la urmatoarele concluzii. BC se caca pe ea de frica ca isi pierde controlul. Daca exista reincanrare, inseamna ca oamenii se pot perfectiona si deci kestia cu
popii sint intermediarii intre noi si doamne doamne cade. Daca exista reincarnare muistii de inchizitori sint de mult in iaduri la protap la foc mic, si popii cei burtosi care intind mina la parastase si nunti si nu-ti ingroapa mortu' fara sa bagi banu', dupa moarte vor sta capra la draci. Daca exista reincarnare sfintii, daca asa au ei chef, pot reveni printre noi si vor taia cu sabia miniei si neprihanirii spurcaciunea numita biserica (da chiar, si in Apocalipsa dupa Ioan se spunea ca Ilie si Elisei(sau Ioan) or sa vina pe strazile Ierusalimului sa-i mustre pe necredinciosi). Daca exista reincarnare exista si corectie si deci omul poate face fara intermediari, prin evolutie, ceea ce ar trebui sa plateasca ca sa i se dea intr-o singura viata (gen indulgente, iertari, etc). Daca exista reincarnare atunci unii ne putem aduce aminte de istorie asa cum s-a petrecut ea, inainte de a fi modificata de cronicarii invingatorilor, sustinuti frenetic de biserica/bitch-cel mai recent exemplu fiind revolutia. Or mai fi si altele dar brainstormingu' deja m-a epuizat.
Atentie-prin biserica nu inteleg trupul mistic al lui Iisus, ci instituia curva care pretinde ca i-a luat locul. Adevarata biserica este masa creidnciosilor (aia tru)in uniune mistica cu trupul lui Christos, prin taina sfintei iubiri. Prin popi nu inteleg decit tirfele securiste sau masonice ce se pretind a fi pastori dar nu sint decit reptile pradatoare. Am trait sa cunosc oameni ce prin iubire si comuniune cu Iisus au devenit ingeri. Aripile lor ma mingiie si astazi pe umeri, atunci cind ii chem sau le rostesc in soapta, sfios numele;parintele Elefterie, parintele Galeriu, parintele Argatu, parintele Ioan, parintele Cleopa. Ingeri de lumina rostiti o cintare de lauda si pentru noi acolo unde sinteti, in fata tronului Gloriei!






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites