Friday, November 14, 2008

ZORBA ROMANIA(CE-MI PLACE PARTEA A 2A)

Am avut o discutie pe oshogroup la yahoo, grup decent sofar, despre zorba the buddha-notiune adusa de Osho, si Rominia. Zorba the Buddha este o notiune minunata despre a fi una cu divinitatea, fara a fi important si in acelasi timp bucurindu-te de viata(imi aduc aminte de unii habotnici pe care i-am intilnit mai demult la Sihastria si care spuneau ca a ride e pacat-riiiiiiiight). Si am discutat despre de ce sint romanii atit de importanti si in acelasi timp nu au deloc bucurie. Chiar de ce nu va bucurati de viata oameni buni?Credeti ca numai voi aveti probleme groaznice-vreti probleme de viata si moarte?Mergeti intr-o tara in razboi, vizitati Africa unde apa nu se gaseste da' se gaseste in schimb Sida peste tot, duceti-va voi frumushel intr-o tara saraca cum e MArocul unde oamenii dorm pe strada in cutii de carton, iar cind sint inundatii mai si mor innecati, sau India unde nu mori innecati ci asasinati de caldura sau animale salbatice sau adevarat saracie, aia de efectiv nu ai mincare DELOC. HAi lasati-ma cu placa romanii au stat mereu la intersectia dintre Europa si Asia si daca nu am fi fost noi vai ce era lumea acum-romanii au fost oprimati sub comunism, romanii saracii sint buni, blinzi si primitori. HA???Arabii sint buni, blinzi si primitori, evreii sint veseli, marocanii sint spirituali si mexicanii sint cele mai fericite persoane de pe suprafata pamintului-per total. Romanii?Si-au luat-o karmic-ne-am luat-o karmic-deoarece sintem urmasii celei mai singeroasa natii de la azteci incoace, cu sacrificii umane cacalau aduse in timpul razboaielor DE CUCERIRE duse in epoca zeilor gemeni Gebeleizis si Bendis. (nu sariti mie mi-ar place asta si acum da' nu vedeti ca nu se poate?) Din pacate in timp s-a ajuns la un exces de zel prea mare, ceea ce a distrus karma nationala si s-a purces la purificarea ei.Asa ca in loc sa ne plingem, sa ne gasim scuze si sa ne dam loviti mai bine ne-am activa ADN-ul ala de luptator si am incepe revolutia spirituala.
Mie imi mai place Punita ca e desteapta, modesta si tare(prietenii de la OSho stiu de ce). Si imi mai place ceea ce ma face sa simt ca traiesc. Ca muzica asta:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites