Monday, November 10, 2008

DUPA SEMINAR

Acum ca ne-am linistit cu totii dupa seminar, citeva dintre perceptiile mele despre..in primul rind cei mai tari participanti au fost cei care veneau pentru prima oara pentru ca erau deschisi si mai putin"destepti"decit ceilalti. Yupeeeee!.(In afara de inimioara de cluj care rulz!). Cei cu state vechi in practici spirituale, multi dintre ei ajunsi departe in timp, au avut si au din pacate magazia plina. Si mie mi s-a intimplat inainte de Tensegrity si pot spune ca cea mai crunta moarte pe care am suferit-o nu a fost despartirea de tot ce imi era drag ci despartirea si aruncarea la cos a intregii cunoasteri pe care cu atita singe am adunat-o in timp. Cred ca este cea mai dificila renuntare a unui practicant, dar a face loc si a goli magazia sint trepte absolut necesare mortii initiatice, altfel, unde mai intra noua energie, cea eliberata de socializare?Intelectualismul, mica aroganta, siguranta ca noi am inteles bine si stim mai bine decit altii cum stau treburile Spiritului nu fac altceva decit sa ingreuneze vederea energiei asa cum circula ea liber prin univers. O atitudine care as spune ca m-ar fi durut chiar, daca nu as fi vaccinata cu punctul lipsei de compasiune, a fost cea de "self sufficiency"intilnita. Mai bine practicam singuri decit cu grupul, deoarece nu tre' sa fim dependenti de grup. Poveste- Cind am plecat prima data la Berlin si am inceput sa practic pasele magice, noi faceam 5 antrenamente pe saptamina de cite 2 ore pe zi. Era o cantitate IMENSA de energie ce intra in mine si era sa innebunesc-da' asta e poveste veche. Ce vreau sa spun este ca energia redistribuita se duce automat pe ego-e programul ce ni s-a impus in Matrix. Pentru a scapa de asta noi faceam recapitularea. In fine, dupa o perioada de timp am simtit eu ca nu mai trebuia sa merg la grup ca ma enerveaza aia-ego-ul. Si am inceput sa fac alte pase decit alea pe care le facea grupul, chiar in timpul practicii. La un moment dat, Luis, un practicant imi spune-si m-a socat=a fost like a new view-ca in loc sa ma lupt cu energia grupului de ce nu o folosesc, pentru orice scop doresc eu, si sa incerc sa practic macar odata pe energia grupului-sa ma las purtata. Asta am si facut si stupoare-a fost senzational-toata enrgia mea dark si heavy s-a redistribuit de minune in grup si a devenit light si fluida. Grupul de asemenea a avut de beneficiat. Ce vreau sa spun este ca noi sintem luptatorii celei de a treia atentii-fratii si tovarasii mortii, razboinicii celui de al treilea ciclu ce pasim pe un teritoriu virgin. Scopul nostru nu este acumularea de putere pentru scopuri personale cum a fost cel al vrajitorilor primului ciclu, nici sa devenim oameni ai cunoasterii si sa urmarim libertatea abstract-ca vrajitorii celui de al doilea ciclu-se presuspune ca aceste teluri au fost deja inglobate in noi si le folosim ca pe arme, ca pe trepte. Scopul noilor luptatori-pionieri si inovatori este sa redevenim celule ale aceluiasi organism imens care este pamintul si locuitorii sai-recistigarea constientei de grup- sa atingem masa critica si impreuna cu pamintul ca fiinta vie sa sarim in univers, atinging libertatea IN MASA. Deci sorry sa va dezamagesc dar era practicii inchisi in odaitza a trecut-asta este doar o parte din practica masiva necesara pentru atingerea masei critice de grup (necesara, dar in nici un fel singura). Scuturile luptatorului nu sint scuturile egoului si numai o persoana care nu a trecut prin moartea initiatica crede asta. Pina cind ne mai auzim, va doresc IMPECABILITATE!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites